spot_imgspot_img

Optymalne „zorganizowanie się”

Wielką poprawę można często osiągnąć za pomocą małych działań. Oto kilka wskazówek, które pomogą zwiększyć produktywność drukarni.

- Reklama -

Pamiętajmy, że efektywnie zorganizowane firmy poligraficzne są bardziej skuteczne, elastyczne i lepiej wykorzystują swoje zasoby. Dzięki tym wskazówkom można zoptymalizować organizację drukarni. Określanie procesów Jeśli chcesz usprawnić procesy w drukarni, musisz najpierw zidentyfikować poszczególne procesy. Co dokładnie dzieje się po otrzymaniu zamówienia, od kalkulacji kosztów po wysyłkę i fakturowanie? Którzy pracownicy są zaangażowani na poszczególnych etapach?

Wizualizacja procesów | Schemat blokowy lub inny diagram, narysowany samodzielnie lub wyświetlony na komputerze, stanowi cenną pomoc w przedstawianiu procesów. Na pierwszy rzut oka widać, które procesy następują po sobie i które etapy produkcji są od siebie bezpośrednio zależne. W ten sposób można uwidocznić zbędne czynności, a potencjał usprawnienia procesów jest bezpośrednio dostrzegalny.

Kwestionowanie etapów produkcji | W drukarniach często słyszy się „Zawsze tak robiliśmy”, gdy coś się dzieje nie tak. Ale stare nie zawsze się sprawdza. Nowe oprogramowanie może sprawić, że niektóre etapy produkcji staną się zbędne, a dodatkowe maszyny mogą na nowo sterować całym procesem. Dlatego też należy regularnie analizować procesy zachodzące w poszczególnych działach.


Poznaj ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL


Zaangażuj pracowników | Pracownicy drukarni to osoby, które najlepiej znają procesy. Drukarze wykonują operacje ręczne setki razy, graficy znają typowe problemy związane z danymi projektami, sprzedawcy wiedzą, na które produkty poligraficzne jest szczególnie duży popyt… więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional.

Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Tym razem zapraszamy Was do wyrażenia swojej opinii na temat odbywających się targów w Polsce dla naszej branży. Mamy nadzieję, że będzie to także wywołanie tematu do nieco szerszej dyskusji o "pomyśle" na targi i uczestnictwie zainteresowanych wystawców i gości.

Czy targi dla naszej branży mają jeszcze sens?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging