spot_imgspot_img

Miękka czy twarda? Jaka?

Drukarnia Sowa jest wyjątkowa z wielu względów. Chociażby dlatego, że od samego początku jest drukarnią cyfrową i w dodatku realizującą obszar produkcji książkowej. Niby nic, ale jednak. Pandemia dała się we znaki prawie wszystkim, ale Sowa nie tylko przetrwała ten trudny czas, ale także rozwinęła swoje „skrzydła”.

- Reklama -

Książki nabrały wartości i Polacy ruszyli do czytania. Zresztą nie tylko Polacy. Jak podpytywaliśmy, całkiem duży procent zleceń pochodzi w drukarni Sowa z krajów zachodnich. Do rozmowy o drukarni zaprosiliśmy Leszka Sienickiego, szefa produkcji.

O ile pamiętam, to Sowa znajdowała się w innym miejscu.

Tak, to prawda. Byliśmy w centrum Warszawy i to było naprawdę bardzo dobre rozwiązanie. W sumie mogliśmy zatrudniać całkiem sporą grupę studentów. Wszystkie te drobne prace były praktycznie wykonywane przez nich. Jakieś ofsetowanie, pakowanie, insertowanie, itd. To pozwoliło również na sprawne działanie naszej drukarni oraz pomoc studentom. Po czasie wielu z nich pozostawało z nami już na stałe, zwłaszcza, że skoro już poświęciliśmy
czas i nauczyliśmy ich określonych kompetencji, to ciężko byłoby zmieniać za chwilę na
nowych pracowników.

A tak przechodzili u nas wszystkie części produkcji, poznając naszą specyfikę i sposób działania. Z chwilą, kiedy zmieniliśmy na aktualną lokalizację trochę nasz zespół pracowników uległ zmianie. Nawet, kiedy popatrzymy na grupę wiekową, to są to osoby już w sile wieku.

To chyba najlepsza grupa wiekowa.

Oczywiście, że tak. Ustabilizowani w życiu, dokładni, posiadający doświadczenie pracy w zespole. To naprawdę duże atuty. A nawet, jak pojawiały się osoby, które od razu mówiły, że pozostało im 2, 3 lata do emerytury, to chętnie podejmowaliśmy z nimi współpracę… więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional.


Poznaj ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Tym razem zapraszamy Was do wyrażenia swojej opinii na temat odbywających się targów w Polsce dla naszej branży. Mamy nadzieję, że będzie to także wywołanie tematu do nieco szerszej dyskusji o "pomyśle" na targi i uczestnictwie zainteresowanych wystawców i gości.

Czy targi dla naszej branży mają jeszcze sens?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging