poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Maszyna do opakowań przestrzennych w GP Kartpak w Chełmku

- Reklama -spot_imgspot_img

Firma Tadepack dostarczyła i zainstalowała automat do formowania i sklejania pudełek i tacek przestrzennych do Chełmka. Odbiorcą jest GP Kartpak – młoda, dynamicznie rozwijająca się firma usługowa, specjalizującą się w produkcji pudełek płaskich i przestrzennych z kartonu i mikrofali.

Ekologiczna tendencja przechodzenia z opakowań plastikowych na opakowania kartonowe wymusiła na firmie Kartpak rozszerzenia zakresu usług o produkcję opakowań przestrzennych.  Działająca lokalnie na Śląsku firma po dwóch standardowych składarko sklejarkach zdecydowała się na zakup maszyny do opakowań przestrzennych.

Maszyna D-J 1200 dostarczona przez Tadepack jest dwustrumieniową automatyczną maszyną do formowania i sklejania opakowań przestrzennych.

Jest to rozwiązanie dedykowane dla średnich i dużych nakładów. Wydajność dochodząca do 320 sztuk/min stawia to urządzenie w szeregu maszyn średnio i wysoko-nakładowych. Szybki montaż i uruchomienie maszyny przez autoryzowany zespół serwisowy, pozwoliły firmie Kartpak natychmiast rozpocząć produkcję i na dzień dzisiejszy pochwalić się pełnym obłożeniem jednej zmiany.

„Dzięki wsparciu Tadepack, mogliśmy szybko przeprowadzić proces inwestycyjny i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość. Lokalny serwis i profesjonalny montaż pozwoliły nam uwiarygodnić się u naszych zleceniodawców i szybko rozpocząć produkcję na maszynie”- powiedział Aleksander Gebołyś, prezes firmy Kartpak.

Szeroki zakres obrabianych produktów i duża rozpiętość formatowa o szerokościach od 100 do 400 mm i wysokości tacek od 15 do 200 mm pozwala produkcję bardzo szerokiego asortymentu tacek, pudełek przestrzennych. Maszyna D-J 1200 jest maszyną dwu-tunelową do produkcji podwójnej. Daje to podwójną wydajność systemu.

Źródło: Tadepack

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań