Firma Mark Andy zorganizowała w ostatnim czasie kolejne webinaria. Tym razem były one skierowane do studentów z całego świata, kształcących się na kierunkach związanych z branżą poligraficzną i jej pokrewnymi. Webinaria odbywały się w dwóch odsłonach – pierwsza 23 kwietnia dla osób z Polski, druga – 26 kwietnia dla audiencji międzynarodowej.
Oba wydarzenia poprowadzili specjaliści z ramienia organizatora, zaś wśród gości specjalnych znaleźli się przedstawiciele Watershed Group (w tym należącej do niej drukarni Etiko ze Szczecina) – wieloletniego klienta i partnera biznesowego Mark Andy. Nie zabrakło prezentacji maszyn znajdujących się w centrach demonstracyjnych firmy w Polsce i w USA. Całość zwieńczyła sesja pytań i odpowiedzi.
Firma Mark Andy tak skonstruowała oba spotkania, by ich uczestnikom dostarczyć jak największej dawki wiedzy o technologii, maszynach jakie posiada w swojej ofercie, a także o trendach rynkowych i możliwościach pracy w branżach związanych z drukowaniem etykiet.
Nie zabrakło również wypowiedzi użytkowników maszyn Mark Andy, którzy mówili o swoich codziennych korzyściach z zastosowania urządzeń tego producenta. Gościem specjalnym w sesji polskiej był Tadeusz Koziński, przedstawiciel drukarni Etiko ze Szczecina, w sesji angielskiej Kirwan Waters przedstawiciel Watershed Group – europejskiej firmy poligraficznej (do której należy m.in. drukarnia Etiko).
Mark Andy i jej oferta dla branży etykiet
Oba webinaria rozpoczęła Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy, podkreślając fakt, że kontynuacja spotkań ze studentami – mimo pandemicznej sytuacji – jest dowodem na to, że firmie zależy na kontaktach i przekazywaniu wiedzy młodemu pokoleniu.
Moderatorami spotkań byli Łukasz Chruśliński – Sales Manager Mark Andy Poland (sesja polskojęzyczna) i Phil Baldwin – European Sales Manager Mark Andy UK (webinarium w języku angielskim). Byli oni wspierani przez: Łukasza Kaczyńskiego – kierującego centrum demonstracyjnym w Warszawie oraz Grzegorza Rostkowskiego i Michała Mokrzyckiego – specjalistów druku, zaś podczas sesji międzynarodowej – dodatkowo także przez pracowników showroomu w St. Louis – James Mayenschein oraz Kevin Glatz.