spot_imgspot_img

Koenig & Bauer łączy cele korporacyjne w ramach nowej strategii “Exceeding Print”

“Koenig & Bauer już w 2010 roku przeszedł na platformę CRM (Customer Relationship Management) opartą na chmurze, która jest wiodącym produktem w branży” – dodaje Ralf Sammeck, członek zarządu ds. segmentu Sheetfed i CDO. “W całej Grupie, sprzedaż, serwis i marketing, wraz z przyległymi funkcjami, wszystkie korzystają z aplikacji CRM, która dostarcza również dane dotyczące wydajności maszyn podłączonych w ramach sieci.”

- Reklama -

Dzięki temu pracownicy Koenig & Bauer mogą udzielać klientom porad, które za każdym razem spełniają ich oczekiwania przy każdym kontakcie. “Oprogramowanie jest motorem naszej transformacji z producenta maszyn w firmę technologiczną”, jak kontynuuje Sammeck. “Nasi klienci czerpią korzyści z konsekwentnej integracji procesów oraz zoptymalizowanych pod kątem danych procesów zarządzania zadaniami, które wykorzystują dane jako podstawę”.

Krótkie czasy przygotowania i elastyczne procesy w druku opakowań

Wysokowydajne cyfrowe maszyny drukujące firmy Koenig & Bauer oferują klientom z branży druku opakowań nowe modele biznesowe do druku bardzo krótkich serii, szybko zmieniających się wymagań, elementów zabezpieczających, rozwiązań typu “track-and-trace”, a także personalizacji i indywidualizacji. W centrum uwagi znajduje się przy tym cały łańcuch wartości w celu optymalizacji kosztów. Łatwe w obsłudze interfejsy człowiek-maszyna czynią obsługę bardziej intuicyjną dla klientów. Koenig & Bauer wychodzi naprzeciw trendowi hybrydowych procesów druku w segmencie papieru, tektury, tektury falistej i folii, łącząc analogowe i cyfrowe technologie druku i uszlachetniania. Pozwala to na optymalne wykorzystanie zalet obu aplikacji, poszerzając gamę podłoży, na których można drukować. Wkraczając w branżę kartonów do żywności i napojów, Koenig & Bauer umożliwi w przyszłości pełnokolorowy druk cyfrowy na opakowaniach kartonowych.

“Procesy druku cyfrowego będą katalizatorem nowych modeli biznesowych”, jak przekonuje Christoph Müller, członek zarządu ds. segmentu Digital & Webfed. “Wychodzimy z założenia, że większość firm, które w przyszłości będą naszymi klientami, jeszcze nawet nie powstała”.

Wspieramy odpowiedzialność społeczną i różnorodność, odrzucamy dyskryminację

Większa różnorodność w przedsiębiorstwie w odniesieniu do płci, wieku i międzynarodowości została, jako cel społeczny, przyjęta również jako część planu strategicznego Koenig & Bauer. Jednym z głównych punktów ciężkości jest awans kobiet, na przykład poprzez programy mentorskie i programy kariery, a także poprzez wprowadzenie szeroko zakrojonych działań na rzecz godzenia życia rodzinnego i zawodowego oraz inicjatyw zwalczających dyskryminację i rasizm.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×