Brad Haupt, menedżer Drytac USA Midwest and Southwest Territory, omawia przyszłość grafiki podłogowej i sposób, w jaki COVID-19 wpłynął na branżę.
Podczas gdy grafika podłogowa jest od pewnego czasu podstawową częścią branży, pandemia, która miała miejsce w zeszłym roku – i potrzeba oznakowania dystansu społecznego – spowodowała, że popularność tych aplikacji gwałtownie wzrosła.
Mówiąc najprościej, grafika podłogowa odegrała znaczącą rolę w walce z Covid-19, pomagając nam zachować bezpieczną odległość od siebie, gdy jesteśmy poza domem, a także kierując ludzi wokół systemów jednokierunkowych w wielu środowiskach, w tym w sklepach, szkołach i innych miejscach.
Ponieważ grafiki podłogowe prezentowały swoją niezaprzeczalną wartość w czasach Covid, nadszedł czas, aby spojrzeć w przyszłość, aby zobaczyć, jaką rolę mogą odgrywać te aplikacje, gdy zaczynamy wychodzić z pandemii i zmierzać w kierunku bardziej „normalnego” świata .
Siadanie i zwracanie uwagi
Jeśli jest jedna rzecz, która jest niekwestionowana w grafice podłogowej, to fakt, że konsumenci zwracają uwagę na te aplikacje – coś, co było bardzo jasne, jeśli chodzi o znaczniki dystansu społecznego i systemy jednokierunkowe. W końcu klienci zawsze patrzą z góry na swój telefon, więc dlaczego nie dać im czegoś innego, na co mogliby spojrzeć i jednocześnie zaprezentować swoje produkty?
Nowo odkryte zaznajomienie się konsumentów z grafiką podłogową otwiera również wiele możliwości dla nowych form interakcji. Na przykład detaliści mogą drukować konkretne oferty na grafice i kierować klienta do miejsca, w którym można je znaleźć w sklepie. Gra w jednokierunkowych systemach, do których przywykliśmy w czasach Covid, jeśli wolisz. Badanie przeprowadzone przez Centrum Zaawansowanego Handlu i Technologii wykazało wzrost sprzedaży o 17% w przypadku produktów prezentowanych na grafice podłogowej w alejkach z produktami.
Bądź kreatywny i przekraczaj granice
Chociaż firma Covid spowolniła i ograniczyła kreatywność w niektórych sektorach, z pewnością nie dotyczyło to grafik podłogowych, ponieważ detaliści i marki skorzystali z okazji, aby zbadać wiele różnych sposobów wykorzystania tych mediów do promowania swoich produktów przy jednoczesnym zapewnieniu ludziom bezpieczeństwa.
Doskonałymi przykładami koncepcyjnymi mogą być proponowana grafika podłogowa zachęcająca kupujących do pozostawienia od siebie co najmniej sześciu tubek Pringles, podczas gdy marka DIY może umieścić gigantyczną taśmę mierniczą na swojej grafice z dystansem społecznościowym.
Elastyczność i możliwość dostosowania są kluczowe w przypadku grafiki podłogowej
To, co sprawia, że grafiki podłogowe są tak wyjątkowe, to fakt, że można ich używać w niemal każdym środowisku, o jakim tylko pomyślisz, i z różnych powodów.
Czy to promowanie nowych produktów w sklepach i supermarketach; służąc jako wskazówki dojazdu w szpitalach i miejscach imprez; czy nawet kształcenie uczniów i studentów w szkołach, na uczelniach i na uniwersytetach. Grafiki podłogowe mają tak różnorodne formy, że z pewnością odegrają ważną rolę w okresie po pandemii i nie tylko.
Ta elastyczność dotyczy również powierzchni, na które można zastosować grafiki podłogowe, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Folie i winyle, w tym te dostępne w firmie Drytac, nadają się do stosowania na płytkach podłogowych, drewnianych podłogach laminowanych i dywanach z krótkim włosiem w pomieszczeniach, a także na betonie, asfalcie, asfalcie i płytkach betonowych na zewnątrz.
Jeśli chodzi o grafikę podłogową, nie ma jednego produktu, który sprawdzi się we wszystkich zadaniach; to do Ciebie należy ustalenie, które rozwiązanie jest najbardziej efektywne i odpowiednie dla każdego indywidualnego projektu.
Po wyposażeniu się w odpowiedni materiał możesz być kreatywny i dalej poszerzać granice tego, co stało się niezwykle innowacyjnym i pomysłowym sektorem, który będzie się dalej rozwijał.
Źródło: Fespa