spot_imgspot_img

Umiejętność postrzegania możliwości

W styczniowym wydaniu prezentujemy drugą cześć rozmowy z Mateuszem Woźniakiem, dyrektorem sprzedaży Konica Minolta. Tematy, które poruszamy pozwalają na inne spojrzenie na wszystkie wyzwania stojące przed naszą branżą.

… Ta sytuacja może być frustrująca, ponieważ wszystko czego się do tej pory nauczyliśmy może stać się nieprzydatne. Skuteczna jak do tej pory walka o zlecenia praktycznie z całej Europy, będąca kołem zamachowym polskiego przemysłu poligraficznego, może stracić na sile – co zaś było związane rozwojem sektora usług, w którym dominowały zadania rutynowe.

- Reklama -

Nowa rzeczywistość, kryzys z którym, mamy do czynienia moim zdaniem jest solidnym fundamentem do realizacji koncepcji Przemysłu 4.0.

Stanęliśmy razem z europejskimi konkurentami do wyścigu, w którym będą obowiązywały nowe nieznane jeszcze zasady, a także pojawią się nowi gracze – mówi Mateusz Woźniak… więcej w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional, do prenumeraty którego serdecznie zapraszamy.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×