spot_imgspot_img

Label Tech inwestuje w drugą maszyną fleksograficzną Mark Andy Evolution Series E5

Obie maszyny Evolutin Series E5, użytkowane obecnie przez drukarnie, to modele 8-zespołowe z systemem suszenia UV. Ich konfiguracja uwzględnia również specjalne windy przy odwijakach roli i dual frame rewinds, zespoły sztancujące moduł do cięcia wstęgi na arkusze wraz z dedykowanym transporterem. Każda z maszyn posiada też szynę z zamontowanymi na niej: systemem odwracania wstęgi, stacją do tłoczenia folią na zimno, modułem do laminowania, a także systemem inspekcji marki BST wyposażonym w kamery kontrolne. Obie pracują z prędkością maksymalną 230 m/min.

- Reklama -

Phil Baldwin, Sales Manager Mark Andy odpowiedzialny za rynki Wielkiej Brytanii i Irlandii, mówi: „Najnowszy zakup Label Tech to kolejny przykład działań tej firmy, łączących w sobie inwestowanie w jakość i najnowsze rozwiązania technologiczne, stanowiące o sile tej drukarni. Olbrzymi potencjał produkcyjny, oferowany przez dwie maszyny Evolution Series, to z punktu widzenia klientów Label Tech szybszy czas realizacji zleceń i najwyższa jakość produktów. Jesteśmy dumni z bycia częścią sukcesu tej drukarni, a zakontraktowana przez nią trzecia maszyna Evolution Series E5, jaka trafi tu w 2023 roku, będzie kolejnym, istotnym wsparciem dla rozwoju całego biznesu prowadzonego przez Label Tech”.

„Tech” – drugi człon nazwy przedsiębiorstwa nie jest – jak podkreśla jej kierownictwo – przypadkowy. James Costello, Johnny Woods i David Keogh, tworzący zarząd drukarni, zawsze postrzegali inwestowanie w najnowsze rozwiązania technologiczne jako podstawę ciągłego rozwoju firmy. Label Tech zyskała renomę i uznanie klientów dzięki swojej wiedzy rynkowej i wieloletnim doświadczeniom, co pozwoliło jej na wdrożenie wielu własnych, nietuzinkowych rozwiązań etykietowych. Firma stale inwestuje zarówno w technologie, jak i w rozwój swoich kadr, by móc w dalszym ciągu rozbudowywać swoje portfolio i wspierać klientów obszarze nowych, także bardzo rozbudowanych projektów.

Komentując zmiany zachodzące na rynku etykiet w ostatnich latach, James Costello mówi: „W kluczowych dla nas segmentach żywności i napojów nastąpiła znacząca zmiana w zapotrzebowaniu na etykiety – wiele produktów jest obecnie sprzedawanych w supermarketach z myślą o konsumpcji domowej. To wymusiło na Label Tech wprowadzenie wielu innowacyjnych rozwiązań, więc – pomimo trudnych ostatnich dwóch lat naznaczonych przez pandemię – był to dla nas bardzo owocny okres”.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×