spot_imgspot_img

It’s SHOWTIME… międzynarodowe wydarzenie dla klientów cyfrowych już 23 czerwca

Pomimo trudnych warunków rynkowych, Heidelberg systematycznie napędza rozwój innowacji dla globalnego przemysłu poligraficznego. “It’s SHOWTIME” to hasło firmy na międzynarodowe wydarzenie dla klientów cyfrowych w dniu 23 czerwca 2021 r., aby zaprezentować wiele nowych i ulepszonych ofert w segmentach komercyjnych, opakowaniowych i etykietowych.

Inteligentne rozwiązania, które drukarnie mogą wykorzystać do dalszego zwiększenia swojej konkurencyjności, zostaną zademonstrowane w krótkich transmisjach na żywo.

Każdy na świecie, który chce to zrobić, może wziąć udział w bezpłatnym wydarzeniu, które odbywa się w ośmiu różnych językach o różnych porach dnia, równolegle z targami China Print w Pekinie. Rejestracja jest już otwarta.

“Innowacja jest koniecznością i ciągłym procesem dla firmy Heidelberg w roli lidera technologicznego, dlatego już prezentujemy naszą najnowszą inicjatywę innowacji dla klientów – zaledwie dziewięć miesięcy po udanym Innovation Week jesienią ubiegłego roku”, mówi szef globalnej sprzedaży i marketingu Ludwig Allgoewer.

Oprócz wydarzenia 23 czerwca, specjaliści z firmy Heidelberg będą pod ręką na całym świecie, aby prowadzić szczegółowe dyskusje z uczestnikami prezentacji. Każdy, kto chce umówić się na spotkanie, aby porozmawiać z naszymi ekspertami, może to zrobić bardzo łatwo w heidelberg.com/showtime/en/ lub w zakładce KALENDARZ.

Przeczytaj także:

Źródło: Heidelberg

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING