spot_imgspot_img

7 trendów i imperatywów w oznakowaniu w świecie po pandemii

Jessica Goldsworthy z Front Signs opowiada, jak COVID-19 wpłynął na trendy w oznakowaniu teraz, gdy ograniczenia zostały zniesione. Oto 7 trendów wynikających z COVID-19.

Bez dwóch zdań, COVID-19 na zawsze zmienił wszystkie aspekty naszego życia. Proste czynności, takie jak wizyta w restauracji czy regularne zajęcia na uczelniach, stały się znacznie bardziej skomplikowane. Sektor rządowy i biznesowy musiał podjąć działania i dostosować się do nowej rzeczywistości. Branża oznakowania odegrała kluczową rolę w całym procesie. Szpitale, markety i inne ważne placówki, które pozostały otwarte, musiały zainteresować się nowymi znakami. Oczywistymi przykładami są grafiki podłogowe z dystansu społecznego i informacje o wymaganiach dotyczących masek na twarz.

Ale jak COVID-19 wpływa na trendy w oznakowaniu teraz, gdy większość ograniczeń została zniesiona, a obiekty publiczne ponownie otwarte? Rozwiązania projektowe dla sal gimnastycznych , restauracji, centrów edukacyjnych i innych pomieszczeń zawierają teraz oznakowanie, które odpowiada na nowe normy i potrzeby klientów.

Oto trendy – a raczej imperatywy – wynikające z pandemii. Niektóre są bezpośrednio związane z bezpieczeństwem, a inne mają na celu odzyskanie klientów po dłuższych zamknięciach.

  1. Znaki ponownego otwarcia

Podczas blokady regularnie pojawiały się znaki „Sklep zamknięty”. Kiedy ograniczenia zostały złagodzone, organizacje potrzebowały znaków informujących, że w końcu otworzyły swoje drzwi. Ponowne otwarcie przyniosło wiele emocji, co zostało wyrażone również w oznakowaniu. Wiele miejsc ma na drzwiach proste napisy „Jesteśmy otwarci”. Inne zawierały bardziej kreatywne, a czasem zabawne rozwiązania. Głównymi mediami używanymi do ponownego otwierania znaków były graficzne naklejki na okna, metalowe lub plastikowe wiszące znaki, duże banery z tkaniny i tak dalej. Ponowne otwarcie doprowadziło do powstania szeregu trendów w oznakowaniu. Porozmawiamy o nich bardziej szczegółowo w dalszej części tego artykułu.

  1. Znaki dystansu społecznego

W dzisiejszych czasach wszędzie można zobaczyć naklejki dystansowe, takie jak znaczniki oddalone od siebie o 6 stóp. W niektórych krajach są one nawet wymagane przez prawo. Różnią się one od prostych linii, które oznaczają odległość między ludźmi, po kreatywne rozwiązania z zabawnymi sformułowaniami. Oferują unikalny sposób na odzwierciedlenie charakteru i gustu Twojej marki. Głównym medium używanym do tego celu jest winylowa naklejka podłogowa. Chociaż ten trend był obowiązkowy w celu stworzenia zdrowej atmosfery, doprowadził do dodatkowej użyteczności grafiki podłogowej. Ludzie często patrzą na swoje telefony, więc równie dobrze możesz wykorzystać tę okazję. Nie przegap okazji, aby wyświetlić grafiki przedstawiające Twoje produkty lub usługi tuż pod nosem każdego.

  1. Uwagi dotyczące bezpieczeństwa

Oprócz dystansu społecznego istnieją inne zasady i przepisy związane z koronawirusem, których ludzie muszą przestrzegać nawet po zamknięciu. Aby zapewnić wszystkim bezpieczniejsze wrażenia, ponownie otwarte obiekty publiczne wyposażono w wyświetlacze z ważnymi informacjami. Duże banery, samoprzylepne grafiki, aluminiowe wyświetlacze i tablice akrylowe są używane do informacji o bezpieczeństwie. Wybór materiału zależy od lokalizacji, gustu i długości przekazu. Znaki te miały prostszy wygląd podczas szczytu pandemii z powodu pilności. Firmy wymyślają teraz bardziej kreatywne rozwiązania. W rzeczywistości stało się jasne, że używanie bardziej zrelaksowanego tonu głosu w znakach bezpieczeństwa sprawia, że ​​firmy wyglądają bardziej zachęcająco.

  1. Przegrody pokojowe

Kiedy wybuchła pandemia, wszyscy myśleliśmy, że pozostanie w domu to najlepszy sposób na zachowanie bezpieczeństwa. W miarę upływu miesięcy stało się jasne, że nie możemy zostać w domu na zawsze. Firmy musiały ponownie rozpocząć działalność, a ludzie ponownie zaangażować się w działalność społeczną. Świat musiał wrócić do normalności – lub tak normalnego, jak to tylko możliwe. Tu właśnie pojawiły się parawany. Znane również jako strażnicy kichania, te dzielniki stały się nowym trendem po zamknięciu. Wykorzystywano je do stworzenia bezpieczniejszej atmosfery w zamkniętych środowiskach, w których do prowadzenia działalności wymagana była bliskość. W wielu miejscach zaczęto również stosować atrakcyjne elementy dzielące pomieszczenia, takie jak podświetlane pudełka lub drukowane tablice. Choć może się wydawać, że ludzie zaczęli nie dbać o środki bezpieczeństwa, zwłaszcza po szczepieniach, ta tendencja się utrzyma. Firmy sprytnie wykorzystują dodatkową powierzchnię, jaką zapewniają do brandingu i reklamy. Poza tym nikt nie sprzeciwia się odrobinie większej prywatności.

  1. Systemy odnajdywania drogi

Aby zachęcić ludzi do praktykowania dystansu społecznego, opracowano i wdrożono nowe systemy odnajdywania drogi w różnych miejscach. Te dokładne schematy nawigacyjne szybko zaczęły zyskiwać popularność dzięki popularnemu popytowi. Klienci przyzwyczaili się do szybkich i łatwych przewodników kierunkowych, których nie można było im odebrać. Opracowanie systemu nawigacyjnego i uzyskanie nowego oznakowania może wydawać się dużym kłopotem. Narzędzia te dają jednak wiele możliwości, jeśli są używane mądrze. Lepsze doświadczenie klienta jest kluczem do sukcesu dla instytucji publicznych i biznesu. Wayfinding to przede wszystkim doświadczenie klienta. Cele zorientowane na klienta pomogą planistom w tworzeniu lepszych systemów o bardziej kreatywnych projektach.

  1. Pogrubione znaki reklamowe

Mądrzy biznesmeni wykorzystali blokadę, aby wymyślić nowe strategie marketingowe dla rzeczywistości po COVID. Po złagodzeniu ograniczeń nadszedł czas, aby wprowadzić te pomysły w życie. Trendy w oznakowaniu stały się integralną częścią tego procesu. Od zaktualizowanych znaków logo po nowe billboardy na ulicach o dużym natężeniu ruchu, pandemia spowodowała ogromny wzrost w branży produkcji znaków i druku. Wzrósł popyt na prawie wszystkie nośniki oznakowania, od liter podświetlanych po znaki pylonowe.

  1. Dekoracje wnętrz

Oprócz nowych znaków reklamowych firmy potrzebowały zmian w wystroju wnętrz, aby zapewnić ludziom nowe doświadczenia po powrocie. Rosnący trend na oznakowanie dekoracyjne wskazuje, że coraz więcej obiektów zaczyna wykorzystywać oznakowanie do celów dekoracyjnych. Zmiana oznakowania jest znacznie łatwiejsza niż całkowita renowacja nieruchomości. Postpandemiczny trend polegający na używaniu wystroju w celu odzyskania uwagi klientów nie zniknie. Zaobserwowaliśmy wzrost zapotrzebowania na fototapety, akryle, obrazy na płótnie, znaki 3D i ogólnie szyldy dekoracyjne.

Znaczenie nadążania za trendami w oznakowaniu

Preferowane mogą być ogólne trendy projektowe w oznakowaniu, ale te związane z pandemią są koniecznością. Mając to na uwadze, równie dobrze możesz je jak najlepiej wykorzystać. Istnieje wiele sposobów, aby pozostać na czasie i spełnić te nowe wymagania niezależnie od branży. Zalecamy postawienie doświadczenia klienta na pierwszym miejscu w planach przeprojektowania, aby zapewnić pomyślne przejście. Oprócz oczywistego wpływu na naszą pracę, życie społeczne i zdrowie, COVID-19 zwiększa poziom stresu u ludzi . W związku z tym obiekty muszą dostosować swoje znaki, aby zapewnić bardziej zrelaksowane wrażenia zarówno dla personelu, gości, jak i klientów.

Firmy ścigają się, aby odzyskać klientów. Nie możesz po prostu czekać w nadziei, że ludzie wrócą dobrowolnie, nie ryzykując Twojej firmy. Zachęty i środki ostrożności są koniecznością. Dlaczego nie sprawić, by były atrakcyjne, kiedy jesteś przy tym? To główna zaleta trendów w oznakowaniu. Wykorzystaj je, aby przywrócić swoją firmę na właściwe tory w dobrym stylu.

Odkryj najnowsze innowacje na European Sign Expo 2021 wiodącej w Europie wystawie oznakowań i komunikacji wizualnej bez nadruku. Połącz się z dostawcami i producentami rozwiązań do oznakowania z całej Europy i spoza niej. Odkryj najnowsze produkty, nawiązuj kontakty z osobami o podobnych poglądach i odkrywaj nowe możliwości biznesowe. Zarejestruj się teraz i użyj kodu promocyjnego ESEH101, aby otrzymać zniżkę w wysokości 30 euro.

Informacje źródłowe: Ten artykuł został napisany przez Jessicę Goldsworthy, twórcę treści w Front Signs . Front Signs to firma zajmująca się oznakowaniem, świadcząca usługi w Los Angeles i całych Stanach Zjednoczonych. Firma zajmująca się znakami niestandardowymi ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży oznakowania.

Reprezentantem organizacji FESPA w Polsce jest Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego (PSSiDC). Po więcej informacji nt. przynależności do prestiżowego Clubu Fespa, zapraszamy do PSSiDC.

Źródło: Fespa

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak