Organizator Drupy Messe Düsseldorf będzie przygotował “Virtual.Drupa” w dniach 20-23 kwietnia, a rzeczywista wystawa pominie cały cykl i powróci w 2024 roku. Uruchomiona w październiku platforma online Drupa już daje wyobrażenie o tym, jak będzie wyglądać Virtual.Drupa.
Firmy otrzymują możliwość wirtualnego zaprezentowania siebie i swoich innowacji, a także utrzymania istniejących kontaktów i nawiązania nowych za pośrednictwem funkcji kojarzeń.
virtual.drupa przyciągnęła około 10% liczby wystawców, którzy planowali wziąć udział w wydarzeniu w 2020 r., a jeśli przyciągnie 10% publiczności, nadal będzie to największe wydarzenie w poligrafii, które odbędzie się w cyberprzestrzeni od czasu pojawienia się pandemii Covid-19.
Firmy wystawiające to tylko część platformy wymiany wiedzy, którą drupa promuje. W ciągu czterech dni odbędzie się 130 sesji konferencyjnych oraz prezentacje wystawców. Jest także przygotowany obszar kojarzeń, gdzie dostawcy mogą połączyć się z gośćmi i zorganizować spotkanie jeden do jednego zgodnie z profilem, który wybrali.
Prezentacje na żywo będą również dostępne do obejrzenia na żądanie również po premierze. Chodzi o to, by odwiedzający mogli uczestniczyć w nich w dowolnym momencie. Są one pogrupowane wokół czterech kluczowych tematów dla wirtualnej Drupy…
W sumie, jeżeli szukacie wystawcy, to proponujemy zajrzeć na tę stronę WWW lub do naszego kalendarium (zakładka WEBINARIA) i wybrać te, które tam już umieściliśmy.