spot_imgspot_img

Toshiba i UPM Raflatac nawiązały współpracę

- Reklama -

Firmy Toshiba i UPM Raflatac mają przyjemność poinformować, że nawiązały ogólnoeuropejską współpracę. W ramach współpracy firmy te opracowują atrakcyjne rozwiązanie do druku bez podkładu, które łączy najnowszą technologię drukarek bez podkładu firmy Toshiba z wysokowydajnymi etykietami bez podkładu OptiCut™ firmy UPM Raflatac.

Owocem współpracy firm Toshiba i UPM Raflatac będzie gotowe do użycia rozwiązanie do druku bez podkładu. Klienci obu firm mogą teraz korzystać z przetestowanego i zatwierdzonego połączenia drukarki bez podkładu Toshiba BV420D-GL i materiału etykietowego bez podkładu OptiCut firmy UPM Raflatac, uzyskując idealnie dopasowany do potrzeb wydruk.

Ponieważ handel elektroniczny jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów, rośnie zapotrzebowanie na wydajne i niezawodne procesy zapewniające prawidłowe etykietowanie wszystkich przesyłek. Współpraca firm Toshiba i UPM Raflatac łączy zaawansowaną wiedzę technologiczną i doświadczenie, umożliwiając oferowanie klientom zaawansowanych rozwiązań do druku.

„Handel elektroniczny wymaga elastycznych, wydajnych i trwałych rozwiązań” – powiedział Angel de Juan, dyrektor generalny firmy Auto ID Europe. „Dzięki współpracy z firmą UPM Raflatac możemy zaoferować naszym europejskim klientom rozwiązania bezpodkładowe, które doskonale pasują do naszej nowo wprowadzonej na rynek drukarki etykiet bezpodkładowych”.

„Opracowaliśmy ofertę materiałów etykietowych OptiCut linerless, aby spełnić najsurowsze wymagania w zakresie wydajności. Materiały te zapewniają wysokiej jakości cięcie w drukarce i doskonałe przyleganie na opakowaniu. Nasze materiały etykietowe OptiCut, w połączeniu z drukarkami etykiet bezpodkładowych firmy Toshiba, dają doskonałe efekty zadruku i niosą wiele korzyści dla naszych klientów” – powiedział Jon Lenck, dyrektor ds. nowych i rozwijających się technologii z firmy UPM Raflatac.

Źródło: UPM Raflatac 

Zapraszamy do udziału w kolejnej ankiecie. W tej pytamy Was o temat,
który wydaje się jednym z ważniejszych, bo próbujemy zdefiniować obszar działalności, jaką prowadzicie.

Jak chcesz by była postrzegana Twoja firma?

Podsumowanie, jak zawsze na łamach czasopisma lub/i na łamach serwisu WWW.
Bardzo dziękujemy za poświęcony przez Was czas.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio