Sun Chemical podniesie ceny…

Sun Chemical podniesie ceny szerokiej gamy produktów w regionie EMEA od przyszłego miesiąca, powołując się na niedobory surowców i “dramatycznie zwiększone” koszty transportu.

Firma jest największym na świecie dostawcą farb drukarskich i wraz z grupą macierzystą DIC osiąga sprzedaż na poziomie ponad 7,5 mld dolarów (5,4 mld funtów).

Sun Chemical powiedział, że podwyżki cen będą dotyczyć “szerokiego portfolio” jego produktów, w tym farb do komercyjnego druku arkuszowego i opakowaniowego, a także lakieru i klejów.

Prawdopodobny procentowy wzrost cen nie został określony i zostanie zakomunikowany bezpośrednio klientom.

Dyrektor ds. strategii produktowej Sun Chemical EMEA Nicolas Bétin skomentował: “Presja w całym łańcuchu dostaw powoduje gwałtowny wzrost kosztów surowców i niestety wymaga od nas podniesienia cen dla klientów. Będziemy nadal współpracować z naszymi partnerami zaopatrzeniowymi, aby zarządzać i minimalizować wpływ na naszych klientów.”

Producent powiedział, że niedobory surowców obejmują oleje petrochemiczne i roślinne, a także pochodne. W tym samym czasie koszty międzynarodowego transportu towarów “dramatycznie wzrosły”, podczas gdy popyt wzrósł ze względu na ożywienie gospodarcze.

“Jako wiodący dostawca atramentu, Sun Chemical ciężko pracuje nad złagodzeniem rosnących kosztów poprzez wdrażanie wewnętrznych programów poprawy oraz utrzymywanie bardzo bliskiej komunikacji ze swoimi dostawcami i stowarzyszeniami branżowymi, aby zapewnić, że jest w pełni dostosowany do najnowszej sytuacji w zakresie zamówień” – stwierdziła firma.

Podwyżki wejdą w życie od 1 marca.

Opracowano na podstawie informacji WWW

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img
spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy sztuczna inteligencja (AI) dla poligrafii to szansa czy zagrożenie?

Więcej