Czy etykieta jest ważna? Czy etykieta rzeczywiście może pomóc w promocji produkcji? Jaką siłę posiada etykieta, w oddziaływaniu bezpośrednio na nas?
Konica Minolta i Avery Dennison zaprosiły na spotkanie online, którego zadaniem było poszukiwanie odpowiedzi na pytania wcześniej zadane. Wszystko poparte badaniami, jakie obie firmy zrealizowały z początkiem roku 2021. Webinarium odbyło się 20 maja i trzeba przyznać, że dużo informacji o tym, co dzieje się w rynku związanym z etykietą. Oczywiście, najważniejsze były prezentowane wyniki badań, zrealizowanych z początkiem roku.
Poznaliśmy ich metodologię, czyli kto i z kim realizował tę część. Na zakończenie można było oczywiście zadawać pytania i prowadzić dyskusję z prowadzącymi. Całe webinarium prowadziła Magdalena Raczyńska (Konica Minolta), a ekspertami byli Jarek Krasnodębski (Konica Minolta) oraz Artur Olszewski (Avery Dennison).
Dla tych, którzy nie widzieli tego webinarium, zapewne już niedługo Konica Minolta udostępni wszystkim zainteresowanym.