spot_imgspot_img

Produkt etykietą stoi

- Reklama -

Czy etykieta jest ważna? Czy etykieta rzeczywiście może pomóc w promocji produkcji? Jaką siłę posiada etykieta, w oddziaływaniu bezpośrednio na nas?

Konica Minolta i Avery Dennison zaprosiły na spotkanie online, którego zadaniem było poszukiwanie odpowiedzi na pytania wcześniej zadane. Wszystko poparte badaniami, jakie obie firmy zrealizowały z początkiem roku 2021. Webinarium odbyło się 20 maja i trzeba przyznać, że dużo informacji o tym, co dzieje się w rynku związanym z etykietą. Oczywiście, najważniejsze były prezentowane wyniki badań, zrealizowanych z początkiem roku.

Poznaliśmy ich metodologię, czyli kto i z kim realizował tę część. Na zakończenie można było oczywiście zadawać pytania i prowadzić dyskusję z prowadzącymi. Całe webinarium prowadziła Magdalena Raczyńska (Konica Minolta), a ekspertami byli Jarek Krasnodębski (Konica Minolta) oraz Artur Olszewski (Avery Dennison).

Dla tych, którzy nie widzieli tego webinarium, zapewne już niedługo Konica Minolta udostępni wszystkim zainteresowanym.

Zapraszamy do udziału w kolejnej ankiecie.
W tej pytamy Was o temat, który wydaje się jednym z ważniejszych.

Czy Twoi partnerzy technologiczni gotowi są do współpracy we wdrożeniach i optymalizacji technologicznej (Industry 4.0, 5.0 IoT, AI)?

Podsumowanie, jak zawsze na łamach czasopisma lub/i na łamach serwisu WWW.
Bardzo dziękujemy za poświęcony przez Was czas.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio