spot_imgspot_img

Opakowania niskonakładowe są w końcu opłacalne dla firm poligraficznych

Opakowania niskonakładowe są w końcu opłacalne dla firm poligraficznych, zapewniając możliwości reagowania na rosnące zapotrzebowanie na niestandardowe opakowania, a także wspierające cele w zakresie zrównoważonego rozwoju, mówi Rob Brown, starszy menedżer ds. rozwoju biznesowego w Industry Print, OKI Europe Ltd.

Ostatnio przetrwanie było głównym obszarem zainteresowania niemal w każdym sektorze. Firmy, które dostosowały się do wyzwań ostatnich 12 miesięcy, mogą teraz skupić się na poszerzeniu swojej działalności poprzez dywersyfikację na nowe rynki. Dla dostawców usług poligraficznych drukowanie opakowań w krótkich seriach jest jednym z obszarów, do którego nie zawsze łatwo było się włamać. Jednak ten rosnący rynek, który został wzmocniony przez mniejsze firmy, które wdają się w wzrost sprzedaży online, może oferować wiele możliwości napędzania nowych strumieni przychodów.

Nakłady druków komercyjnych mogą spadać, ale wartość globalnego rynku opakowań rośnie. Przewiduje się, że do 2026 r. jego wartość osiągnie 416,5 mld euro , więc firmy poligraficzne, które skorzystają z okazji wejścia na rynek opakowań już teraz, mogą szybko zacząć zbierać korzyści.

Przystosowanie się do personalizacji w sposób zrównoważony i oszczędny

Wzrasta zapotrzebowanie konsumentów na ekologiczne opakowania oraz spersonalizowane i niestandardowe zamówienia. Ostatnie badania pokazują, że 74% konsumentów jest gotowych zapłacić więcej za zrównoważone opakowanie. Co więcej, European Brand & Packaging Design Association informuje, że 63% wiodących właścicieli marek , sprzedawców detalicznych, dostawców, agencji i specjalistów ds. opakowań uważa, że spersonalizowane opakowania zwiększają sprzedaż, podczas gdy 52% twierdzi, że pozytywnie wpływa na lojalność klientów 3 .

Barierą w oferowaniu spersonalizowanych i dostosowanych opakowań zawsze było to, że zamówienia te nieuchronnie wymagają krótszych nakładów nadruku. Biorąc pod uwagę czas konfiguracji i koszty eksploatacji związane z zamówieniami niestandardowymi, wymagane jest albo minimalne zamówienie na wydruk, co często skutkuje długimi czasami realizacji i kosztownymi stratami dla klientów, albo muszą trzymać się mniejszych zamówień, dopóki nie uzyskają niezbędnej ilości, która przynoszą zysk lub po prostu nie akceptują ich w ogóle i odrzucają klientów.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING