W tym roku podeszliśmy do tego zagadnienia bardziej dokładnie i po wielu rozmowach pojawiły się następujące kategorie, w których rozpatrywaliśmy wszelkie informacje przez nas publikowane:
- Prepress
- Digital
- Etykiety
- Opakowania (kartony, tektura falista)
- Opakowania (szeroka wstęga)
- Introligatornia
- Premium (nowość)
- Podcasty (nowość)
- Social Media (nowość)
- Czasopismo (nowość)
- Aktywni medialnie (nowość)
- Wydarzenia branżowe (nowość)
- Katalog (nowość)
Kilka słów również o nowościach w tym zestawieniu. Jak zauważyliście pojawiła się kategoria PREMIUM. Jest ona związana z całą grupą materiałów, jakie przygotowując do czasopisma, nie publikowaliśmy ich w całości w serwisie WWW. PREMIUM, to również dostęp do materiałów dodatkowo wzbogaconych, bo trzeba to przyznać, że prezentację danego materiału można wzbogacić także o media typu podcast, czy też film. Jedynym ograniczeniem strefy PREMIUM jest to, że korzystanie z tych materiałów wymaga rejestracji i prenumeraty naszego newslettera. Zaskoczyła nas popularność tego miejsca i ilość nowych subskrybentów.
Kolejną nowością są PODCASTY. Tak, to dla nas ogromne wyróżnienie, że projekt, który zaproponowaliśmy Wam pod nazwą NIEZBĘDNIK POLIGRAFA zyskał tak wielu stałych subskrybentów i przyznamy, że największym wyzwaniem stała się regularna publikacja materiałów. Udało nam się utrzymać regularność (raz w tygodniu) prawie do końca listopada. To niesamowita praca i dokładnie wiedzą o tym nasi goście zapraszani na rozmowy. Nie mniej 69 podcastów nagranych od samego początku, czyli sierpnia 2021 daje nam ogromną satysfakcję.
W zestawieniu pojawiła się kategoria Social Media. Cóż, takie mamy czasy. Ponieważ i od nas pojawiają się w tym obszarze publikacje, postanowiliśmy zaprezentować Wam rzeczywistość i to będzie – taką mamy nadzieję – ogromne zaskoczenia właśnie dla Was. Bo wnioski są zgoła zaskakujące w 100%. A przypominam, że mówimy o popularności materiałów.