Heidelberg na virtual.drupa 2021

- Reklama -

W dniach 20-23 kwietnia podczas wydarzenia virtual.drupa 2021 organizowanego przez Messe Düsseldorf, Heidelberg przedstawi swoje rozwiązania umożliwiające autonomiczną produkcję w drukarniach.

W przestrzeni wystawienniczej – Exhibition Space virtual.drupa Heidelberg zaprezentuje innowacje produktowe dla drukarń akcydensowych, etykietowych i opakowaniowych.

Jednym z najważniejszych elementów prezentacji będzie udoskonalona koncepcja
Push to Stop, w pełni autonomicznego procesu produkcji na maszynie offsetowej,
która zupełnie na nowo definiuje pojęcie nowoczesnej  drukarni – Smart Print Shop.

Heidelberg zademonstruje całkowicie zautomatyzowaną produkcję z wykorzystaniem offsetowej maszyny drukującej – od momentu przyjęcia zlecenia, aż po introligatornię, włącznie z w pełni zautomatyzowaną logistyką płyt drukowych. To rozwiązanie pozwala drukarniom akcydensowym i opakowaniowym na dalsze zwiększenie wydajności
w najbardziej popularnym formacie 70 x 100.

Podczas virtual.drupa 2021 Heidelberg zaprezentuje w pełni zautomatyzowany proces produkcyjny: od pliku PDF po starannie ułożone składki.

W dniu 23 kwietnia w części konferencyjnej – Conference Area virtual.drupa Heidelberg przedstawi rozwiązania umożliwiające drukarniom zwiększenie wydajności dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Indywidualne dyskusje na różne tematy z ekspertami firmy Heidelberg możliwe będą w Networking Plaza i dzięki narzędziu pozwalającemu kojarzyć idealnych partnerów do rozmowy na podstawie profilu, preferencji i zainteresowań.

Speedmaster XL 106 generacji 2020 ma wszystko, co jest potrzebne aby wykorzystać wysoką wydajność maszyny: inteligentne systemy wspomagające i sztuczną inteligencję przenoszącą nawigację użytkownika na zupełnie nowy poziom.

„Mimo iż w tym roku drupa będzie wydarzeniem wirtualnym, pozostaje ważnym miejscem spotkań dla naszej branży. Jesteśmy pod wrażeniem pomysłu na jej zorganizowanie i niecierpliwie czekamy na okazję do nawiązania nowych kontaktów, a także zobaczenia zarówno nowych, jak i znajomych twarzy ” – mówi Ludwig Allgoewer, szef sprzedaży i marketingu Heidelberga.

„Wydarzenie virtual.drupa jest dla nas jednym z wielu planowanych w tym roku. W marcu rozpoczęliśmy cykl webinarów HD4YOU. W czerwcu bierzemy udział w targach China Print w Pekinie i towarzyszyć im będzie impreza online dla klientów w Europie. Po wakacjach w zakładach w Wiesloch-Walldorf odbędzie się kolejna impreza Innovation Week, w której nasi klienci, miejmy nadzieję, tym razem będą mogli uczestniczyć osobiście” – dodaje.

Źródło: Heidelberg

 

 

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img
spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy sztuczna inteligencja (AI) dla poligrafii to szansa czy zagrożenie?