Epson umacnia swój pro-ekologiczny wizerunek marki produkującej zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, zgarniając 10 nagród “Green” w kilku różnych kategoriach i 4 dodatkowe nagrody 2021 DataMaster Lab Print Awards.
W ramach konkursu DataMaster Lab Print Awards producentom drukarek A4 i A3, które charakteryzują się najmniejszym negatywnym wpływem na środowisko przyznawane są nagrody Green Awards. Przy wyłanianiu zwycięzców pod uwagę brane są takie czynniki jak technologia produkcji, dystrybucja i design.
Oprócz dziesięciu wyróżnień za bycie eko, Epson zdobył trzy dodatkowe nagrody za swoje produkty, w kategoriach: “Najkrótszy czas wydruku pierwszej strony”, najlepsza kolorowa drukarka wielofunkcyjna A3 drukująca z prędkością 20-29 str./min i najlepsze urządzenie wielofunkcyjne A4 do pracy z domu drukujące z prędkością 20-29 str./min.
“Świetnie zaczynamy rok! Kolejne nagrody za niski wpływ naszych produktów na środowisko naturalne to dowód, że nasza strategia, polegająca na umożliwianiu firmom zrównoważonego rozwoju, sprawdza się w praktyce,” powiedział Robert Reszkowski, Business Sales Manager w Epson Europe. “Wdrożyliśmy praktyki sprzyjające zrównoważonemu rozwojowi na wszystkich etapach projektowania i produkcji, dzięki czemu nasze produkty są ekologiczne zarówno podczas produkcji jak i korzystania z nich.”
Urządzenia Epson, które zdobyły nagrody w swoich kategoriach to:
Green MFP Award: MFP A4 Color, 20-29 ppm
- Epson WF-C5790DWF
- Epson WF-C579RD2TWF
- Epson WF-C579RDTWF
- Epson WF-C579RDWF
GREEN Award: MFP A3 Color, 20-29 ppm
- Epson WF-C879RD3TWFC
- Epson WF-C879RDTWF
- Epson WF-C879RDTWFC
GREEN Award: MFP A3 Color, 60-69 ppm
- Epson WF-C20600
GREEN Award: MFP A3 Color, 70-79 ppm
- Epson WF-C20750
GREEN Award: MFP A3 Color, 80-89 ppm
- Epson WF-C21000
Best First Copy Out Time: MFP A3 Color, 20-29 ppm
- Epson WF-C879RD3TWFC
- Epson WF-C879RDTWF
- Epson WF-C879RDTWFC
Best A4 MFP for homeworkers:
- Epson WF-C5790DWF
DataMaster Lab Awards nagrodził produkty Epson w momencie, gdy firma przygotowuje się do wdrożenia własnej strategii zrównoważonego rozwoju. Badania tego zagadnienia doprowadziły do wniosków, że działania proekologiczne i społeczne stanowią obecnie klucz do zdobycia serc klientów i pracowników.
Źródło: Epson