spot_imgspot_img

Strategia Koenig & Bauer

Strategia Koenig & Bauer przynosi efekty: oprócz rekordowego zamówienia na targach China Print w Pekinie, w lipcu do sprzedaży trafiło pięć maszyn CorruCUT – dalsze postępy w realizacji inicjatywy zrównoważonego rozwoju

Koenig & Bauer świętował również liczne sukcesy w Chinach. Podczas tegorocznych targóch China Print w Pekinie pod koniec czerwca padł nowy rekord pod względem liczby otrzymanych zamówień. Centralnym punktem prezentacji była światowa premiera nowej generacji Rapida 105. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także wielkoformatowe arkuszowe maszyny offsetowe Rapida 145 i Rapida 164, odzwierciedlające szczególne zapotrzebowanie na wysokiej jakości opakowania, zwłaszcza do telefonów komórkowych i elektroniki użytkowej.

Wszystko to wskazuje na to, że w wielu obszarach niechęć klientów do wydawania pieniędzy zaczyna się zmniejszać. Mimo to niektóre nowe inwestycje są odkładane z powodu niepewności związanej z pandemią wirusa Covid-19. W pierwszej połowie 2021 r. dotyczyło to głównie napływających zamówień w zakresie cyfrowego druku dekoracyjnego i druku na tekturze falistej. Jednak do końca lipca 2021 roku łącznie pięć maszyn z serii CorruCUT zostało pomyślnie wprowadzonych na rynek zarówno do klientów beta, jak i nowych klientów.

Jak wyjaśnia dr Andreas Pleßke, prezes zarządu Koenig & Bauer AG: “Decyzje naszych klientów pokazują również, że w ostatnich latach wykonaliśmy bardzo dobrą pracę i że nasza koncentracja na rynkach wzrostowych, takich jak konwencjonalny i cyfrowy druk opakowań, przynosi efekty. Spodziewamy się, że w trzecim kwartale 2021 r. na naszych książkach znajdą się kolejne zamówienia, a produkcja nowych maszyn rozpocznie się w przyszłym roku. Wynika z tego jasno, że adresowane przez nas rynki końcowe, a w szczególności strukturalnie rosnący segment druku opakowań, są zasadniczo nienaruszone.

W związku z tym nadal uważamy, że nasza sprawdzona szeroka oferta produktów jest odpowiednia do osiągnięcia naszych celów.” Pleßke dodaje: “Ponadto, zrównoważony rozwój nabiera rozpędu, jako zagadnienie przekrojowe zarówno dla klientów, jak i dla firmy. Dlatego też jesteśmy bardzo dumni, że jako pierwszy producent maszyn drukarskich dołączyliśmy do “Healthy Printing Initiative” i zostaliśmy przyjęci, jako członek projektu “Holy Grail 2.0”, co jeszcze bardziej rozszerza nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój firmy.”… więcej na WWW.

Źródło: Koenig & Bauer

 

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING