„Upgrade maszyny drukującej: optymalizacja istniejącego parku sprzętowego i zwiększenie jego wszechstronności” – to tytuł kolejnego webinarium organizowanego przez firmę Mark Andy 19 maja br. z myślą o jej obecnych i potencjalnych klientach.
Tym razem wydarzenie koncentrować się będzie na różnych opcjach rozbudowy maszyn tego producenta, pozwalających na realizację nowych aplikacji i wejście na nowe segmenty rynkowe. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdą się m.in.: systemy utrwalania UV, moduły do personalizacji danych oraz produkcji etykiet wielowarstwowych.
Planowany jest też pokaz maszyny fleksograficznej Performance Series P7, zainstalowanej w centrum demonstracyjnym Mark Andy w St. Louis (USA) i wyposażonej w liczne opcje dodatkowe. Osoby, które nie będą w stanie wziąć w nim udziału, a dokonają rejestracji, otrzymają nieco później link do relacji wideo z tego wydarzenia.
„Rozbudowa istniejącej maszyny drukującej o nowe elementy to bardzo atrakcyjna opcja dla drukarni, która chce rozszerzyć swoją działalność np. o produkty personalizowane bądź drukowane na podłożach wymagających utrwalania UV – mówi Przemysław Polkowski, dyrektor Mark Andy Poland. – Korzystają z niej także nasi polscy klienci, nie tylko ci bazujący na nieco starszym sprzęcie, ale też na niedawno wdrożonych maszynach fleksograficznych i hybrydowych, zainteresowani możliwościami, jakie nasza firma zaczęła oferować np. w postaci modułu Digital Print Bar.
Zapraszamy zatem do udziału w tym wydarzeniu online – mamy nadzieję, że dla części firm stanie się ono inspiracją do wejścia na nowe rynki i pozyskania nowych zleceń, bez konieczności inwestowania w zupełnie nową maszynę”.
Organizatorzy zapowiadają skoncentrowanie się na dodatkowych rozwiązaniach technologicznych, które cieszą się coraz większą popularnością wśród drukarń i przetwórców, działających na rynkach etykiet, opakowań i.
Część inwestycji związanych z rozbudową maszyn to efekt obecnej sytuacji na świecie, która w obliczu pandemii zmieniła preferencje zakupowe klientów i ich oczekiwania względem różnych produktów poligraficznych. Mark Andy chce zatem przedstawić obecne trendy związane z przebudową i rozbudową istniejącego parku sprzętowego. W związku z tym w webinarium wezmą udział specjaliści firmy zajmujący się rynkiem wtórnym, którzy przekażą informacje na temat najbardziej popularnych rozwiązań, wdrażanych przez Mark Andy w minionym roku. Podzielą się też swoimi prognozami w temacie upgrade’ów maszyn na rok 2021.
Wśród omawianych rozwiązań, na które firma chce zwrócić szczególną uwagę, znajdą się m.in. systemy UV, które – jak podkreśla Mark Andy – mogą poprawić jakość druku fleksograficznego i zoptymalizować koszty operacyjne. Kolejnym będzie Digital Print Bar – wprowadzony niedawno do oferty Mark Andy moduł, umożliwiający aplikację danych personalizowanych (VDP) w trybie inline. Z myślą o drukarniach fleksograficznych, zainteresowanych produkcją etykiet wielowarstwowych (typu peel-off) zaprezentowany zostanie moduł Web Translator.
W niektóre z tych rozwiązań została wyposażona maszyna fleksograficzna Performance Series P7, zainstalowana w centrum demonstracyjnym Mark Andy w St. Louis. Zostanie ona pokazana w pracy na żywo, z wykorzystaniem różnych dodatkowych opcji, zwiększających jej funkcjonalność i wprowadzających wartość dodaną do realizowanej w niej produkcji.
Rejestracja na wspomniane webinarium w zakładce WEBINARIA.
Źródło: Mark Andy