spot_imgspot_img

Koenig & Bauer zamierza zwiększyć sprzedaż Grupy do ok. 1,3 mld euro do 2024 r.

- Reklama -

Około 57,4 procent kapitału akcyjnego Koenig & Bauer AG było reprezentowane na 96. walnym zgromadzeniu akcjonariuszy w roku obrotowym 2020. Walne Zgromadzenie, które po raz drugi odbyło się w formie wirtualnej, aby chronić wszystkich uczestników z powodu trwającej pandemii, zostało otwarte o godz. 11.00 przez przewodniczącego Rady Nadzorczej prof. dr Raimunda Klinknera.

Raimund Klinkner, który przewodniczył obradom i przedstawił w sprawozdaniu Rady Nadzorczej główne aspekty jej działalności, stwierdzając, że w środowisku biznesowym zdominowanym przez pandemię Covid-19, działania Rady Nadzorczej koncentrowały się w szczególności na stabilizacji i poprawie wyników operacyjnych i siły finansowej Grupy oraz na zajmowaniu się sprawami Zarządu, kwestiami strategicznymi, a przede wszystkim reakcją Zarządu na kryzys związany z koronawirusem.

“Rada Nadzorcza pragnie podziękować wszystkim pracownikom, Zarządowi, wszystkim menedżerom oraz przedstawicielom pracowników za ogromne zaangażowanie na rzecz naszej Grupy w 2020 roku, który był wyjątkowo trudnym rokiem ze względu na pandemię Covid-19. Podziękowania kierujemy również do naszych akcjonariuszy za zaufanie, jakim obdarzyli naszą firmę” – podkreślił Klinkner.

W relacji online live, Zarząd przedstawił akcjonariuszom raport na temat strategii i wyników biznesowych firmy w 2020 roku i pierwszym kwartale 2021 roku. Po udanym wdrożeniu programu efektywnościowego P24x, Koenig & Bauer zamierza dzięki doskonałym i innowacyjnym produktom i usługom zwiększyć sprzedaż Grupy do ok. 1,3 mld euro do 2024 roku.

Przyczyni się do tego także różnorodność produktów poligraficznych powstających przy użyciu maszyn i urządzeń Koenig & Bauer. Nie ma prawie żadnego podłoża, na którym nie można by drukować: od kartonu, tektury falistej, folii, blachy i opakowań szklanych po druk banknotów, książek, displayów, znakowania i kodowania, czasopism, reklam i gazet.

Rzut oka na prelegentów

Jak wyjaśnił dyrektor generalny dr Andreas Pleßke: “Ta różnorodność zapewnia nam strategiczną stabilność. Jesteśmy dobrze przygotowani na przyszłość, ponieważ rynki końcowe, na które działamy, a w szczególności strukturalnie rosnący segment druku opakowań, np. dla branży spożywczej, kosmetycznej i farmaceutycznej, są zasadniczo nienaruszone. Mimo całej ostrożności w obliczu wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej, traktujemy to jako znak, że koncentrujemy się na właściwych rynkach końcowych i rynkach przyszłości z naszą ofertą maszyn i usług.

Na przykład druk na tekturze falistej może w najbliższych latach doświadczyć znacznego wzrostu w związku z rozwojem handlu elektronicznego. W dziedzinie druku banknotów aktualne wskaźniki rynkowe, takie jak liczba projektów i produkcja, wskazują na kontynuację dobrej koniunktury. W związku z tym nadal uważamy, że nasza sprawdzona szeroka oferta produktów jest odpowiednia do osiągnięcia naszych celów.”… więcej WWW.

Źródło: Koenig & Bauer

 

Zapraszamy do udziału w kolejnej ankiecie.
W tej pytamy Was o temat, który wydaje się jednym z ważniejszych.

Czy Twoi partnerzy technologiczni gotowi są do współpracy we wdrożeniach i optymalizacji technologicznej (Industry 4.0, 5.0 IoT, AI)?

Podsumowanie, jak zawsze na łamach czasopisma lub/i na łamach serwisu WWW.
Bardzo dziękujemy za poświęcony przez Was czas.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio