spot_imgspot_img

Klucz do sukcesu

Nie trudno zauważyć, że przechodzimy wszyscy bardzo szybkie szkolenie przenoszące nas z jednej epoki do drugiej. To co jeszcze wczoraj było absolutnie standardem, dzisiaj jest już epoką dinozaurów. Ma to oczywiście swoje plusy i minusy. Plusy są te, że dopiero teraz poznajemy siłę oddziaływania  nowych mediów oraz to, jak można chociażby ich część wykorzystać w naszej branży.

Minusów jest chyba jednak więcej. Patrząc na strony WWW możemy szybko się przekonać, że bardzo duża grupa drukarni nie jest mobilna, że nie posiada aktualnych wpisów z tego, co robi.

Czyżby nie było tematu, w którym mogłaby się pochwalić sukcesami? Kiedy pytamy o najprostsze rzeczy, typu strony WWW, aktualizacji wpisów, adresów itd., zazwyczaj słyszymy w odpowiedzi, że tak jest jak jest… z braku czasu.

Świetnie. Tylko tyle, że to współczesna forma powiedzenia komuś, że jesteśmy. Portale społecznościowe są tylko narzędziami, które można wykorzystać do  tego, by coś na bieżąco relacjonować. Strony WWW, to nasz wizerunek.

A może jednak warto się pochylić nad tematem, którym jest po prostu strategia komunikacji. Bez ustalenia tego, jak ona przebiega, bez kontroli tego co jest publikowane (lub nie) o nas samych, bez świadomego zarządzania informacją, która może nam pomóc lub zaszkodzić… trudno będzie nawet najlepszym osiągnąć sukces.

Warto również zdać sobie sprawę z tego, że siła poligrafii jest w jej produktach finalnych. A opowiedzieć o nich mogą nie tylko klienci, także Ci, którzy takie produkty projektują i produkują. Książki? Etykiety? Opakowania? Druk przemysłowy, czy wreszcie 3D. Chociaż ostatni z wymienionych chyba najmniej ma wspólnego z drukowaniem. Raczej odwzorowaniem.

To wydanie dokładnie tak, jak poprzednie, zawiera całkiem pokaźną dawkę informacji. Polecamy zwłaszcza wywiady, które pokazują nie tylko stronę rozwoju firm, ale także osiągnięcia i sprawy lekko kontrowersyjne. Nasz materiał okładkowy jest z Krzysztofem Pindralem, prezesem Heidelberg Polska, który polecamy Waszej uwadze. Całe wydanie w wersji digital dostępne jest w STREFIE PREMIUM, a prenumeratorzy otrzymują dodatkowo egzemplarze drukowane.

Mirosław Pawliński – red. naczelny

 

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING