spot_imgspot_img

Kalambury. Flekso jakie jest, każdy widzi… VIII

Świetnie przygotowane kalambury (fleksograficzne) tuż po przerwie obiadowej. Ktoś by pomyślał, że to tylko zabawa, ale tak przecież nie było. Chociażby dlatego, że taka zabawa na żywo jest drukarni w momencie, jak pojawia się klient. Ile drukarni czasami stara się mówić slangiem poligraficznym do klienta, który po prostu nic z tego nie rozumie. Mimo wszystko… jeszcze się do tego nie przyznaje.

Wszystkim wydaje się, że wiedzą już prawie wszystko a ich klient pojawiający się ze zleceniem, jest na tyle wyedukowany, że nie trzeba już niczego dodatkowo tłumaczyć. Niestety, to częsty błąd, o którym nawet drukarnia nie wie, że popełnia.

Komunikacja to podstawa. Kalambury jedynie pokazały, że praktycznie opisać dany technologiczny temat, można na wiele sposobów. Co z tego wyszło? Trzeba to było zobaczyć… W tegorocznej edycji bierze udział blisko 230 osób!


Prenumeruj nasz Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak