Tomasz Bakuła z firmy Kupiec jest kolejnym prelegentem podczas tegorocznej edycji Warsztatów flekso. W swojej prezentacji dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z produkcją opakowań na jedne z najbardziej znanych produktów spożywczych.
Klient drukarni ma określone wymagania. Jakie? Oj, dokładnie o tym można było się dowiedzieć. Projekt, wykonanie matryc, ustalanie kolorów, użytki, grafika itd. Czy takie właśnie spojrzenie na produkcję, ale oczami klienta może być interesujące? Chyba tak, bo dużo mówione o aplach, zmianach kolorów, zatwierdzaniu do druku, eliminacja niektórych barw np. cyanu. Grafik i technologia to jedno.
Kolorystyka jest bardzo ważna, bo przecież to wizerunek tej firmy. Kto nie kojarzy produktów z marką Kupiec? Barwa to jedno, ale uszlachetnianie, to kolejny krok do zwrócenia uwagi klientowi końcowemu. Ustalenie szczegółów, nawet materiału na jakim jest drukowane, to wszystko ma znaczenie i to ogromne. Ale… to duży skrót. Więcej będziecie mogli… zapewne wysłuchać (niedługo) tej i innych fragmentów prezentacji w podcastach NIEZBĘDNIK POLIGRAFA.