spot_imgspot_img

Flekso jakie jest, każdy widzi… VII. Kupiec, marka znana od lat

Tomasz Bakuła z firmy Kupiec jest kolejnym prelegentem podczas tegorocznej edycji Warsztatów flekso. W swojej prezentacji dzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z produkcją opakowań na jedne z najbardziej znanych produktów spożywczych.

- Reklama -

Klient drukarni ma określone wymagania. Jakie? Oj, dokładnie o tym można było się dowiedzieć. Projekt, wykonanie matryc, ustalanie kolorów, użytki, grafika itd. Czy takie właśnie spojrzenie na produkcję, ale oczami klienta może być interesujące? Chyba tak, bo dużo mówione o aplach, zmianach kolorów, zatwierdzaniu do druku, eliminacja niektórych barw np. cyanu. Grafik i technologia to jedno.

Kolorystyka jest bardzo ważna, bo przecież to wizerunek tej firmy. Kto nie kojarzy produktów z marką Kupiec? Barwa to jedno, ale uszlachetnianie, to kolejny krok do zwrócenia uwagi klientowi końcowemu. Ustalenie szczegółów, nawet materiału na jakim jest drukowane, to wszystko ma znaczenie i to ogromne. Ale… to duży skrót. Więcej będziecie mogli… zapewne wysłuchać (niedługo) tej i innych fragmentów prezentacji w podcastach NIEZBĘDNIK POLIGRAFA.


Prenumeruj nasz Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×