poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Grafika w przemyśle farmaceutycznym 1960-1980

- Reklama -spot_imgspot_img

Muzeum Warszawy zaprasza na wernisaż zatytułowaną „Grafika w przemyśle farmaceutycznym 1960-1980”. To nie tylko wernisaż, gdzie można obejrzeć poszczególne projekty, ale także wspaniałe miejsce dla wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w projektowaniu opakowań.

Na wernisażu w Muzeum Farmacji „Do użytku zewnętrznego. Grafika w przemyśle farmaceutycznym 1960 – 1980” można obejrzeć kolekcję ulotek oraz katalogów leków.

Zdjęcie: Tomasz Kaczor

Ulotki pokazywały działanie lub objawy choroby w formie wizualnej metafory. Abstrakcyjny rysunek łagodnie giętych linii odnosił się do działania leku przeciwdrgawkowego. Hipnotyczne kręgi przedstawiały lek usypiający.  Zielony trójkątny klin wbijający się w nieforemne figury geometryczne – skuteczność antybiotyku. Projektowali je m.in. uznani graficy – Maciej Hibner czy Jerzy Treutler.

Muzeum Farmacji, ul Piwna 31/33, godziny otwarcia: wtorek–niedziela 10:00–18:00, bilety: 10 zł normalny / 7 zł ulgowy (czwartek bezpłatny). Bezpłatny wstęp od 16 do 30 września!

Źródło: Muzeum Warszawa

Zdjęcia z wernisażu i wystawy: Tomasz Kaczor


Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań