poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Derksen Packaging rozpoczyna się od Omega Allpro 110 firmy Koenig & Bauer

- Reklama -spot_imgspot_img

Założenie nowej firmy w niespokojnych czasach wymaga nie lada odwagi. Heinrich Derksen zdecydował się jednak zaryzykować i 28 października otworzy Derksen Packaging, jako specjalista w zakresie przetwarzania składanych kartonów w Ammerbruch koło Stuttgartu.

Dla Heinricha Derksena to idealny moment na rozpoczęcie nowej działalności. Wiele firm przenosi obecnie swoją produkcję z powrotem do Niemiec lub innych krajów Europy. Przekłada się to na zwiększone zapotrzebowanie na opakowania przyjazne dla środowiska – a przede wszystkim na kartony składane. Jednocześnie wykwalifikowani pracownicy są na wagę złota, zwłaszcza jeśli chodzi o produkcję skomplikowanych, nietypowych opakowań kartonowych. To tutaj Derksen Packaging planuje odegrać swoją rolę – z obietnicą jakości, elastyczności i niezawodności dostaw.

Specjalista od małych i średnich serii | Firma oferuje swoje usługi wszystkim producentom opakowań, niezależnie od tego, czy ze względu na wydajność chcą zlecić część swoich czynności związanych z konwersją, czy też potrzebują specjalnych, skomplikowanych rodzajów kartonów składanych. Heinrich Derksen zidentyfikował dalszy potencjał wśród firm z sektorów takich jak farmaceutyka i przemysł spożywczy, które często potrzebują opakowań w małych lub średnich seriach. W szczególności produkcja zindywidualizowana podlega coraz większemu zapotrzebowaniu.

Omega Allpro 110 jako idealny środek produkcji | Aby móc zaoferować wysoce zautomatyzowane wsparcie, Heinrich Derksen wybrał składarko-sklejarkę Omega Allpro 110, jako centralny element swojego zakładu produkcyjnego. Ta maszyna została zaprojektowana jako system modułowy i dlatego idealnie nadaje się do zautomatyzowanej produkcji szerokiej gamy wzorów składanych kartonów. Możliwe są skrzynki proste, typu crash-lock i o podwójnych ściankach, podobnie jak konstrukcje z czterema i sześcioma narożnikami oraz wiele skrzynek na indywidualne zamówienie.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań