Szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych nieustannie się powiększają. Z miesiąca na miesiąc coraz więcej firm dowiaduje się o aktywności Izby i postanawia przyłączyć się do wspólnej inicjatywy promowania upominków reklamowych oraz działań na rzecz całej branży. W ostatnim kwartale PIAP urósł w siłę, dzięki trzem nowym firmom: Comodo, Fabryka Cmyka Niciak Paczkowski s.j., MK BTL Sp. z o.o.
Firma Comodo jest właścicielem sklepu internetowego promoteca.pl., który specjalizuje się w sprzedaży gadżetów reklamowych. Firma stawia na jakość i innowację, dzięki czemu jest solidnym, godnym polecenia partnerem biznesowym.
– Realizujemy nawet najbardziej wymagające zamówienia, starając się sprostać oczekiwaniom naszych Klientów. Dbamy o stały rozwój naszej firmy, dlatego naturalnym krokiem jest przystąpienie do PIAP-u – mówi Michał Małczyński, Współwłaściciel Comodo.
Fabryka Cmyka Niciak Paczkowski s. j. jest profesjonalną i szybko rozwijającą się drukarnią reklamową. Specjalizacja drukarni to przede wszystkim druk na bawełnie, poliestrze oraz pcv, co pozwala zaspokoić zdecydowaną większość potrzeb klientów szukających gadżetów reklamowych. Własny park maszynowy umożliwia wykonywanie zdobienia wykorzystując technologie sitodruku, druku uv, tampodruku, termotransferu oraz druku cyfrowego. Szeroki wachlarz usług skupiony w jednym miejscu i profesjonalna kadra gwarantują wykonanie usług terminowo i z zachowaniem wysokiej jakości.
– Przystąpienie do PIAPu jest dla nas kolejnym bardzo ważnym krokiem w nieustannym rozwoju. Cieszymy się mogąc, w myśl powiedzenia „w jedności siła”, współtworzyć środowisko profesjonalnych usług drukarskich – mówi Paweł Niciak, Właściciel firmy Fabryka Cmyka Sp.j.
MK BTL Sp. z o.o. jest młodą firmą, której zespół tworzą ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w produkcji materiałów promocyjnych. Firma specjalizuje się w produkcji podkładek pod myszki, mat ladowych i śniadaniowych, jak i wielu innych ogólnie znanych nośników reklamy. Niewątpliwym atutem firmy jest współpraca z polskimi i europejskimi dostawcami materiałów produkcyjnych.
– Przystępując do PIAP mamy na celu przedstawienie oferty naszych produktów szerokiemu gronu firm i agencji reklamowych należących do organizacji. Przynależność do organizacji skupiającej tak wiele ciekawych i innowacyjnych firm daje wiele możliwości nawiązania nowych kontaktów – mówi Marcin Gajos, Prezes Zarządu MK BTL Sp. z o.o.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl