czwartek, 13 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

European Label Forum już w czerwcu

- Reklama -spot_imgspot_img

Finat, Europejskie Stowarzyszenie Branży Etykietowej, ogłosiło program siódmego Europejskiego Forum Etykietowego (ELF) i 64. dorocznej konferencji. Wydarzenie to odbędzie się w dniach 1-3 czerwca 2022 r. w Baveno we Włoszech.

Edycja ELF w 2022 r. jest pierwszym wydarzeniem na żywo organizowanym przez Finat od czerwca 2019 r. Edycja 2020 została odwołana, natomiast ELF 2021 musiała odbyć się w całości online ze względu na ograniczenia związane z pandemią Covid19.

Od czasu wprowadzenia nowego formatu konferencji w 2015 r., European Label Forum przekształciło się w doroczny szczyt wykonawczy dla europejskiej społeczności etykietowej, na którym liderzy biznesowi spotykają się, aby nawiązać kontakty, uczyć się i prowadzić dialog na tematy o strategicznym znaczeniu dla branży” – skomentował Jules Lejeune, dyrektor zarządzający Finat.

Od czasu pandemii wiele się zmieniło w sposobie, w jaki organizacje łączą się, komunikują i współpracują, a Finat nie jest tu wyjątkiem. Ale jedna rzecz się nie zmieniła, a mianowicie potrzeba kontaktu osobistego w celu nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, budowania relacji i rozwijania wzajemnego zrozumienia. Bez nawiązywania kontaktów, nieformalnych dyskusji i komunikacji niewerbalnej świat pozostanie pasywnym doświadczeniem 2D.

Po trzech latach przymusowej bezczynności nasi członkowie są zdesperowani, aby ponownie się spotkać i odnowić kontakty z rówieśnikami z całej Europy, zwłaszcza teraz, gdy Labelexpo Europe zostało przełożone. Upewniliśmy się, że wybraliśmy miejsce, które okazało się odpowiednie do stworzenia warunków sprzyjających pozytywnej dynamice biznesowej” – dodał Lejeune.

Targi ELF 2022 odbywają się w momencie, gdy europejski przemysł etykietowy stoi w obliczu kluczowych wyzwań krótko- i średnioterminowych. W pierwszych miesiącach pandemii, w 2020 r., branża etykiet przeszła test warunków skrajnych związany z nadmiernym popytem w połączeniu z zakłóceniami w dostawach surowców i dostępności siły roboczej. W 2021 roku sektor ponownie osiągnął szczytowy poziom dzięki szybkiemu ożywieniu gospodarczemu po recesji spowodowanej pandemią.

W 2022 roku sektor stanie w obliczu bezprecedensowej sytuacji: niedoborów komponentów, surowców i materiałów eksploatacyjnych, spotęgowanych przez lokalne strajki; niedoborów wykwalifikowanej siły roboczej i talentów gotowych na przyspieszoną konsolidację w związku z transformacją cyfrową, połączoną z dużą dostępnością kapitału i wyzwaniami związanymi z sukcesją; szans i wyzwań związanych ze zmieniającymi się zachowaniem konsumentów i handlem elektronicznym; wyzwań związanych z Przemysłem 4.0 i Big Data; Zielony Ład w UE i związane z nim tsunami przepisów, regulacji i wytycznych branżowych mających na celu przyspieszenie przejścia na gospodarkę obiegową; a od końca lutego – globalna niepewność polityczna i gospodarcza związana z wojną na Ukrainie.

Tegoroczny program obejmuje sześć paneli eksperckich oraz liczne prezentacje ekspertów poruszające powyższe tematy. Takie formaty pozwalają na maksymalną interakcję i wymianę poglądów wszystkich uczestników.

Podstawową rolą Finatu zawsze było zapewnienie platformy spotkań dla członków oraz wspieranie ich poprzez zajmowanie się sprawami, których nie można rozwiązać indywidualnie. Znajdujemy się w kluczowym punkcie zwrotnym, a nasza branża musi stanąć razem, wykorzystać naszą wspólną wiedzę i doświadczenie oraz kierować przyszłością etykiet. Jeśli kiedykolwiek był powód, aby wziąć udział w Europejskim Forum Etykietowym, to właśnie w czerwcu 2022 roku. Czekam na wszystkich w Baveno” – podsumował Philippe Voet, prezes Finat.

Źródło: Finat

Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Cyfrowa produkcja etykiet z Krakowa 

Firma COPYSHOP z siedzibą w Krakowie to miejsce, w którym realizowane są wysokiej jakości wydruki. Nieprzerwanie od 2009 roku CS obsługuje zarówno klientów indywidualnych,...

Xerox wprowadza dwie nowe maszyny do druku cyfrowego do ekosystemu produkcyjnego

Firma Xerox (NASDAQ: XRX) ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek nowej serii Xerox® Proficio™ Production Series podczas targów PRINTING United Expo, corocznego wydarzenia branży druku produkcyjnego, wraz...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Podcast nr 166: Made in...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań