Heidelberg przechodzi digitalizację relacji z klientami, wprowadzając użyteczne usługi o wartości dodanej na wyższy poziom. Firma łączy wszystkie elementy ekosystemu Heidelbergu w swoim nowym cyfrowym portalu dla klientów “Heidelberg Plus”.
Obejmuje to wszystko, od obecności w Internecie ze stroną internetową i sklepem internetowym po różne raporty o wydajności, monitorowanie i aplikacje serwisowe w sektorze produkcyjnym oraz dostęp do filmów instruktażowych oraz białe księgi dotyczące aspektów technicznych i aplikacji.
Rozwój technologii chmury, IoT, dużych zbiorów danych i SI stworzył nowe możliwości, które Heidelberg będzie teraz systematycznie wykorzystywać, aby zaoferować klientom dodatkową wartość dodaną. Przykłady obejmują opracowanie pierwszych aplikacji opartych na SI. W przyszłości klienci będą mogli uzyskać dostęp do całego cyfrowego świata w Heidelbergu za pomocą logowania jednokrotnego.
“Zdigitalizowane relacje z klientami w połączeniu z atrakcyjnymi usługami o wartości dodanej są kluczem do nawiązania wspólnych relacji biznesowych z klientami w naszym cyfrowym świecie. Naszym celem jest, aby ekosystem Heidelberg Plus uprościł sposób, w jaki współpracujemy z naszymi klientami i oferował im większą wartość dodaną”, wyjaśnia Ludwig Allgoewer, head of sales and marketing w firmie Heidelberg.
Heidelberg łączy w ten sposób istniejące aplikacje z nowymi usługami dla klientów. W przyszłości, jeden punkt dostępu jest wszyscy użytkownicy będą potrzebować pełnego przeglądu wszystkich informacji i narzędzi, funkcji sieciowych, a całe portfolio usług Heidelbergu. Dzięki temu szybkie i łatwe jest uzyskanie informacji, zakup przedmiotów (eShop) i monitorowanie operacji.
Ponad 1600 drukarni korzysta już z Asystenta Heidelberg (HDA) w celu uzyskania dostępu do swoich danych produkcyjnych. Aby uzyskać odpowiednie usługi, muszą one zostać zarejestrowane lub zakupione (np. kierownik utrzymania) jako klient kontraktowy.
“To, co już robi wrażenie na użytkownikach, to możliwość korzystania z urządzeń mobilnych do monitorowania pracy maszyny, zakupu materiałów eksploatacyjnych lub tworzenia biletów serwisowych. Stali użytkownicy HDA obejmują zarówno duże firmy z witrynami zlokalizowane w kilkudziesięciu różnych krajach, jak i MŚP z tylko jedną witryną”, mówi Allgoewer, podsumowując korzyści dla klientów.
“Kluczowe elementy ekosystemu, takie jak HDA i eShop, rozwinęły się już bardzo zachęcająco. Łącząc te i inne istniejące aplikacje, a także integrując nowe, jeszcze bardziej zwiększymy korzyści dla naszych klientów”, dodaje.
Firma wkrótce odsłoni nowy ekosystem Heidelberg Plus dla publiczności – na targach China Print tego lata. Jesienią zostanie zaprezentowany w Print Media Center w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Brazylii.
Źródło: Heidelberg