spot_imgspot_img

Cyfrowa nowość od Mark Andy: Digital Pro PLUS

Mark Andy poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej wersji cieszącej się dużą popularnością, przyjaznej dla użytkownika cyfrowej maszyny hybrydowej – Digital Pro. Urządzenie, oferowane pod nazwą Digital Pro PLUS, bazuje na opracowanej przez Mark Andy, sprawdzonej platformie druku fleksograficznego – Pro Series.

Jak podkreśla firma, jest ona punktem wyjścia dla obecnie wprowadzonego rozwiązania, dedykowanego produkcji nisko- i średnionakładowej, realizowanej z wysoką jakością. Maszyna łączy w sobie różne technologie: tonerowy druk cyfrowy z opcjonalnymi zespołami fleksograficznymi i licznymi modułami do wykańczania wydruków w trybie inline.

Jak podkreśla Ben Luly, nowo mianowany Product Manager odpowiedzialny w Mark Andy za maszyny cyfrowe, Digital Pro PLUS to uzasadnione ekonomicznie, wszechstronne rozwiązanie hybrydowe o bardzo szerokich możliwościach rozbudowy, dostępne w różnych wariantach – od roll-to-roll do pełnej, jednoprzebiegowej linii drukującej i wykańczającej, a tym samym – dopasowane do zmieniających się potrzeb rynkowych.

Maszyna w standardzie obsługuje wstęgę o szerokości 330 mm (13 cali), pracuje z rozdzielczością 1200 dpi i prędkością maksymalną 23 m/min. Można w niej stosować szerokie spektrum podłoży – od papierów do folii, a kompaktowe rozmiary Digital Pro PLUS mają pozwolić na jej zainstalowanie i wdrożenie nawet w ciasnym środowisku produkcyjnym.

Digital Pro PLUS bazuje na cieszących się dużą popularnością tonerowych maszynach Digital One i Digital Pro – od premiery tej serii w 2016 roku na całym świecie sprzedano ich ponad 330. Producent podkreśla, że urządzenie łączy w sobie zalety tonerowej technologii druku cyfrowego z ponad 75-letnimi doświadczeniami rynkowymi Mark Andy w obszarze rozwiązań wąskowstęgowych. Zdaniem firmy, pojawienie się Digital Pro PLUS wiąże się możliwością zakupu maszyny, która pozwoli na organiczny wzrost drukarni, przy uzasadnionej ekonomicznie inwestycji, a jednocześnie pozwoli jej wyjść naprzeciw zmieniającym się potrzebom rynkowym.

Mark Andy wskazuje, że nowa maszyna nie wymaga „idealnie czystego” środowiska produkcyjnego, co czyni ją odpowiednią w kontekście różnego rodzaju etykiet drukowanych dla odbiorców z wielu segmentów rynkowych: żywności i napojów, przemysłowego, produktów kraftowych czy zdrowia i urody. Maszyna umożliwia drukowanie zmiennych danych, co czyni ją dopasowaną do współczesnych oczekiwań względem niskich nakładów i personalizacji, zgłaszanych zarówno przez właścicieli marek jak też pozostałych zleceniodawców.

Źródło: Mark Andy


Prenumeruj nasz Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×