poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Cocoa Canopy wdraża odnawialne i kompostowalne opakowania NatureFlex™

- Reklama -spot_imgspot_img

Uwzględnienie zrównoważonego rozwoju i pochodzenia w procesie budowania marki jest kluczem do zmian wprowadzanych przez producenta luksusowej czekolady pitnej Cocoa Canopy z pomocą dostawcy opakowań kompostowalnych Futamura.

Konsekwentny rozwój sprawił, że firma przeszła od ręcznego pakowania swoich produktów w torebki foliowe i sprzedawania ich na jarmarkach z żywnością i upominkami do folii nowego typu i zautomatyzowanej linii pakującej, która nieprzerwanie pakuje produkty, zapewniając gotowość do zaopatrywania półek supermarketów. 

Będąc jednym z pierwszych użytkowników NatureFlex™ – folii celulozowej produkowanej przez firmę Futamura – Cocoa Canopy poprzez ukierunkowane na przyszłość myślenie jest zauważana na konkurencyjnym rynku. Kiedy firma prowadziła rozmowy z Waitrose na temat przyszłego wprowadzenia swoich produktów do ich asortymentu, przedstawiciele tego wiodącego supermarketu byli bardzo podekscytowani odkrywczym podejściem Cocoa Canopy do alternatywnych sposobów pakowania względem konwencjonalnych opakowań z tworzyw sztucznych.

Folia NatureFlex™ zachowuje się inaczej niż konwencjonalne tworzywa sztuczne, więc aby mieć pewność, że maszyny pakujące firmy specjalizującej się w produkcji czekolady będą zgodne z nowym materiałem, ściśle współpracowała ona ze swoimi dostawcami. Dzięki pracy firmy Ably oraz inżynierów zarówno z firmy Futamura, jak i z firmy BW Flexibles zajmującej się produkcją maszyn do pakowania, udało się znaleźć rozwiązanie, które umożliwiło Cocoa Canopy rozpoczęcie szybkiej produkcji i zaspokojenie popytu ze strony rosnącej grupy klientów.

Firma Futamura z siedzibą w Wigton w Kumbrii dostarcza odnawialne i kompostowalne folie dla sektora spożywczego. Działania firmy Futamura na rzecz zrównoważonego rozwoju doskonale współgrają z działaniami Cocoa Canopy – ziarna kakaowe tej marki pochodzą ze zrównoważonych społeczności rolniczych, a ponadto wspiera ona program Rainforest Alliance.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań