spot_imgspot_img

Canon Future Promotion Forum 2021

- Reklama -

W świecie, w którym marki i klienci wchodzą ze sobą w interakcję na tak wielu poziomach, spełnienie oczekiwań we właściwym czasie jest wyzwaniem. Jak więc zadbać o to, aby wszystkie kanały marketingowe były zharmonizowane, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia użytkownika (UX)?

Na Canon Future Promotion Forum 2021, które odbędzie się  5 października – w formie on-line, będziemy analizować opcje dostępne dla specjalistów ds. marketingu w dążeniu do poprawy doświadczenia klientów.

Chcąc powtórzyć sukces zeszłorocznego formatu, Future Promotion Forum 2021 ponownie zostanie zorganizowane w formie online, aby dać jak największej liczbie uczestników możliwość interakcji z  ekspertami.

Dyskusja podczas tegorocznego  Forum, koncentrować się będzie wokół tematów jak zmaksymalizować zaangażowanie klientów poprzez synchronizację wielokanałową. Po roku wirtualnej interakcji z markami klienci oczekują więcej – zachowania konsumentów stały się bardziej emocjonalne i ukierunkowane na korzyść, a komunikaty marketingowe powinny być nie tylko odpowiednie, ale także spersonalizowane do oczekiwań odbiorców i ich aktualnej sytuacji.

Dlatego obsługa klienta powinna dopasować się do potrzeb klientów i działać maksymalnie efektywnie. Na Forum nie zabraknie również tematów związanych z pomiarem skuteczności kanałów i udanej implementacji danych do tworzenia innowacyjnych doświadczeń użytkowników, w tym kanałów wykorzystujących druk.

Głównym prelegentem na Future Promotion Forum 2021 będzie Nicole Ramirez, specjalistka od marketingu cyfrowego, specjalizująca się w technologii marketingowej, procesach i strategii opartej na danych. Podczas gdy wszyscy wkraczają w „nową normalność”, Nicole opowie o „następnej normalności” dla marek i marketingu, spowodowanej zmianami w zachowaniach konsumentów od czasu pandemii. Opowie o trzech kluczowych cechach sukcesu marek – autentyczności, mocnych podstawach i danych oraz  udzieli wskazówek  na temat zmiany strategii marketingowych w czasach po COVID.

Właścicielka NR Digital Consulting, Nicole, pracowała w kilku różnych branżach związanych z automatyzacją marketingu i doświadczeniami klientów, optymalizacją stron internetowych i strategią wydajności. Obecnie zasiada w radzie doradczej Digital Marketing Mini-MBA na Uniwersytecie w Houston. W przeszłości współpracowała m.in. z Forbes, a także jako mówca publiczny była prelegentem wykładu TEDx o personalizacji i paradoksie prywatności, który został uznany przez wielu recenzentów za jeden z najlepszych wykładów TED dotyczących marketingu cyfrowego.

Inni prezenterzy to Ludovic Martin, niezależny konsultant ds. strategii eCommerce i projektów web-to-print, a wcześniej dyrektor ds. marketingu i strategii w drukarni internetowej Exaprint. Ludovic będzie przekonywał, że ciągły wzrost kosztów kliknięcia (CPC), zmniejszenie współczynników klikalności (CTR) i zmęczenie reklamami, na które cierpi wielu klientów online, powoduje, że klasyczny druk jest kluczowym elementem marketingowego miksu wśród firm z branży  ecommerce.

Isla Munro, dyrektor zarządzająca brytyjskiej agencji marketingu bezpośredniego Dragonfly, do tej pory pomogła stworzyć i dostarczyć ponad 2,5 miliarda przesyłek typu direct mail. Isla, członek zarządu Royal Mail Strategic Mailing Partnership, przedstawi swoje poglądy na temat tego, w jaki sposób marketerzy mogą teraz zintegrować  drukowane, personalizowane przesyłki w celu zwiększenia wydajności swoich kanałów cyfrowych. Przekaże również informacje o tym, jak wykorzystać najnowsze osiągnięcia technologii druku cyfrowego w kampaniach marketingu bezpośredniego.

Demonstrując siłę, z jaką marketing ma wpływ na otaczające nas społeczności, Cathy Bittner, menedżer ds. strategicznego rozwoju biznesu w Canon Europe i Gordon Young, redaktor naczelny i założyciel The Drum, opowiedzą o tym, jak obie organizacje połączyły siły, aby dać studentom sztuki, którzy nie mogli zaprezentować swoich prac dyplomowych drugą szansę na zdobycie uznania, na jakie zasługują.

Komentując wydarzenie, Cathy Bittner mówi: „Jestem bardzo podekscytowana tegorocznym Future Promotion Forum. Mamy świetny skład prelegentów, którzy zaoferują naprawdę cenne pomysły na uzyskanie najlepszych efektów synergii między kanałami komunikacji. Powracając do zeszłorocznego formatu online, możemy uwzględnić więcej pytań od widzów w dyskusjach panelowych, co daje nam bardziej interaktywny charakter niż kiedykolwiek wcześniej. A na koniec, głos w dyskusji zabierze Gordon Young, założyciel The Drum, wiodący wydawca dla branży marketingowej i medialnej, aby wyjaśnić założenia wspólnego  projektu, mającego na celu wsparcie studentów sztuki.

Canon Future Promotion Forum 2021 to wydarzenie dla:

  • Właścicieli marek (B2B/B2C) poszukujących nowoczesnych rozwiązań do komunikacji z klientami
  • Przedstawicieli branży e-commerce, którzy już korzystają z CRM i są odpowiedzialni za budżety promocyjne
  • Menedżerów ds. marketingu, komunikacji i CRM
  • Dostawców usług druku
  • Dostawców bezpośredniej korespondencji Direct Mail
  • Drukarni katalogów i czasopism
  • Agencje mediowych i kreatywnych, odpowiedzialnych za brand design i kampanie marketingowe marki
  • Influencerów i liderów opinii z organizacji, forów, mediów itp.

Udział w The Canon Future Promotion Forum 2021 jest bezpłatny. Więcej informacji na temat rejestracji na wydarzenie TUTAJ!

Zapraszamy do udziału w kolejnej ankiecie.
W tej pytamy Was o temat, który wydaje się jednym z ważniejszych.

Czy Twoi partnerzy technologiczni gotowi są do współpracy we wdrożeniach i optymalizacji technologicznej (Industry 4.0, 5.0 IoT, AI)?

Podsumowanie, jak zawsze na łamach czasopisma lub/i na łamach serwisu WWW.
Bardzo dziękujemy za poświęcony przez Was czas.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio