Regulamin umieszczenia wpisu
Informacje ogólne:
KATALOG BRANŻY POLIGRAFICZNEJ 2024, to projekt realizowany w całości przez wydawnictwo SUNNY MEDIA, które od 24 lat wydaje czasopismo ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL. Katalog jest przygotowany tak, by można było znaleźć informację nie tylko o dostawcy, ale także drukarni i jej usługach. Katalog ma za zadanie łączyć partnerów biznesowych. Dokładnie wiemy, ile czasu zajmuje znalezienie właściwej informacji z obszaru naszej branży.
Wiemy również, jak szybko wiele z tych informacji traci swoją “ważność”. Dlatego takie opracowanie czas najwyższy jest zrealizować. Mamy świadomość, że poligrafia się zmienia. Słowo „druk” również nabiera zupełnie innego znaczenia, a sama poligrafia obejmuje coraz to większe obszary, związane także z najnowszymi technologiami. Katalog z czasem będzie w całości odzwierciedlał zmiany na naszym rynku (taką mamy nadzieję). Stąd wiele jego funkcji będzie włączane w odpowiedniej kolejności i czasie.
Regulamin:
- Wpis do Katalogu Branży Poligraficznej realizowany jest na podstawie zgłoszenia tj. wypełnienia i przesłania formularza zamieszczonego TUTAJ.
- Wpis do Katalogu Branży Poligraficznej ważny jest przez rok, licząc od daty zatwierdzenia jego przez zgłaszającego.
- Zgłaszający wybiera jeden z trzech dostępnych pakietów: Wpis Podstawowy, Wpis Rozszerzony lub Wpis Premium.
- Wpis do Katalogu jest płatny. Pierwsza FV wystawiona jest po zatwierdzeniu realizacji wpisu przez zgłaszającego. Kolejna faktura jest wystawiona po roku – z góry – na kolejny rok, po potwierdzeniu dalszej publikacji danych.
- Wszystkie dane publikowane w Katalogu są za zgodą zgłaszającego i są zgodne z ogólnymi wytycznymi RODO oraz Polityce prywatności wydawnictwa Sunny Media.
- Wpisy do Katalogu oznaczone jako promocyjne, nie zawierają realizacji prenumeraty czasopisma Świat Poligrafii Professional wydanego w wersji tradycyjnej.
- Wydawnictwo Sunny Media zastrzega możliwość zmiany warunków (ceny), ze względu na czynniki od Wydawnictwa niezależne.
Informacje dodatkowe:
W danych warto zawsze podać kontakt bezpośredni np. na adres e-mail, do którego regularnie ktoś zagląda. W ostatniej edycji byliśmy wielokrotnie informowani, że po wysłaniu informacji na adresy podane we wpisie – nie było żadnego odzewu, wręcz niektóre były skrzynkami oznaczonymi, jako „spam”.
Zapraszamy do współpracy!