spot_imgspot_img

Unikatowa wiedza dla branży handlowej podczas Retail Congress

Wielokrotnie mówimy o tym, że należy wyjść ze swojej strefy komfortu, poszukując klientów w zupełnie nowych obszarach. Ktoś mógłby powiedzieć, że konferencja, o której poniżej piszemy nie ma nic wspólnego z poligrafią… I niech tak myśli dalej.

Z kolei ekspert z firmy Optimix zaprezentuje rozwiązania z zakresu Pricing & Supply Chain i szczegółowo omówi dwa przypadki, które przyczyniają się do sukcesu sprzedawców detalicznych.

- Reklama -

Praktycznemu rozwiązaniu poświęcona będzie prelekcja pt. „Prostota innowacją w wymiarowaniu dla e-commerce” Piotra Klepczarka, dyrektora generalnego EMEA z firmy Cubetape i Sebastiana Kucharskiego, product managera z firmy Koncept-L. Eksperci opowiedzą o przenośnym skanerze do błyskawicznego obliczania wymiarów paczek i palet. To na pozór proste urządzenie okazuje się być prawdziwą innowacją, która znacząco usprawnia procesy logistyczne i magazynowe oraz poprawia doświadczenie zakupowe klienta.

Dobre rozumienie klienta | Drugi blok konferencji będzie poświęcony trendom w projektowaniu sklepów. Otworzy go dr Marek Borowiński SHOP DOCTOR, przybliżając najnowsze trendy i innowacje w projektowaniu sklepów skuteczne na rynku amerykańskim.  

W trakcie pobytu w USA pozyskałem nowe perspektywy w zakresie komunikacji z klientami i strategii sprzedażowych. To doświadczenie na zawsze zmieniło moje podejście do optymalizacji sklepów. Nowe techniki i strategie, które poznałem, są teraz w pełni wykorzystywane, by pomóc właścicielom sklepów w Polsce osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe – podkreśla Marek Borowiński.

Ciekawą prelekcją, bazującą na doświadczeniach zebranych w Czechach, będzie wystąpienie Marco Schumachera, business development dyrektora z firmy Moris Design, który opowie o przyszłości handlu detalicznego i związanej z nią realizacji koncepcji 24/7. Ekspert podzieli się również wiedzą na temat najważniejszych czynników, które powinny być brane pod uwagę podczas projektowania i wyposażania sklepów.

To między innymi projektowanie sklepu z myślą o jego adaptacji z uwzględnieniem zmian w układzie i ekspozycji produktów, trendów konsumenckich i ciągłe dostosowywanie do nich wystroju, jak też zbieranie i analizowanie opinii klientów w celu ulepszenia projektu i układu sklepu. To również dobre rozumienie i odzwierciedlenie preferencji odbiorców, a także tożsamości marki w sklepach, m.in. poprzez dobór kolorów, które rezonują z marką i emocjami, które chcemy wywołać u klientów.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak

×