czwartek, 13 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Papira to odzyskiwalna pianka opakowaniowa firmy Stora Enso

- Reklama -spot_imgspot_img

Rozkwit handlu internetowego wpłynął na zwiększenie liczby paczek i przesyłek docierających bezpośrednio do konsumentów. Jednocześnie uczestniczące w tym procesie firmy musiały dostosować się do specyficznych wymagań względem opakowań stosowanych w e-biznesie. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, uwzględniającym coraz częstsze odchodzenie od rozwiązań wykorzystujących plastik, Stora Enso dąży do komercjalizacji bazującej na papierze i odzyskiwalnej pianki opakowaniowej – Papira.

E-handel zmienia potrzeby konsumentów i wymagania względem opakowań | Wraz z bumem zakupów internetowych, rośnie rola opakowań stosowanych w e-handlu. Sieci sprzedaży detalicznej walczą o uwagę konsumenta, starając się jednocześnie, by proces rozpakowywania przesyłki przebiegał jak najsprawniej i nie sprawiał kłopotu nabywcy.

Specyfika e-handlu determinuje też sposób zabezpieczenia towarów – np. opakowanie powinno być odporne na wstrząsy. Istotnym aspektem ich ochrony, zwłaszcza tych delikatnych, jest amortyzacja. Jednak, jak podkreśla Stora Enso, plastikowe pianki, wciąż powszechnie stosowane w tym celu, bazują zazwyczaj na ropie naftowej co utrudnia proces ich recyklingu. Jednocześnie, wprowadzane w skali globalnej i krajowej przepisy coraz częściej uwzględniają zakaz używania plastiku, co ma wpłynąć na ograniczenie w zanieczyszczaniu środowiska. Odpowiedzią Stora Enso na powyższe megatrendy jest Papira – proekologiczna pianka opakowaniowa bazująca na papierze.

Źródło: Stora Enso


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Cyfrowa produkcja etykiet z Krakowa 

Firma COPYSHOP z siedzibą w Krakowie to miejsce, w którym realizowane są wysokiej jakości wydruki. Nieprzerwanie od 2009 roku CS obsługuje zarówno klientów indywidualnych,...

Xerox wprowadza dwie nowe maszyny do druku cyfrowego do ekosystemu produkcyjnego

Firma Xerox (NASDAQ: XRX) ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek nowej serii Xerox® Proficio™ Production Series podczas targów PRINTING United Expo, corocznego wydarzenia branży druku produkcyjnego, wraz...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Podcast nr 166: Made in...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań