Agfa Value Conference, która odbędzie się w wyjątkowym obiekcie Quartier Papier, nieopodal lotniska w Brukseli, została przygotowana specjalnie z myślą o segmencie offsetowym, ale wykracza poza granice poligrafii, przyglądając się świeżym pomysłom i nowym trendom w szerszym świecie innowacji biznesowych.
Główną rolę w tym dniu odegra Kevin Jackson, który podzieli się swoimi przemyśleniami na temat ewolucji i sposobu, w jaki firmy mogą osiągnąć swój pełny potencjał wzrostu. W programie spotkania znajdą się także eksperci z firm Koenig & Bauer, Smithers, Intergraf i Tag, którzy w towarzystwie specjalistów ds. opakowań i klientów firmy Agfa przedstawią program obejmujący wnikliwe rozmowy, pouczające prezentacje i studia przypadków. Wśród tematów znajdą się m.in. trendy w technologii druku offsetowego, przyszłość druku opakowań, zarządzanie kolorem dla właścicieli marek, wpływ Zielonego Ładu w UE, wdrażanie oprogramowania w działaniu oraz zrównoważony rozwój w opakowaniach.
W ramach swoich zrównoważonych rozwiązań ECO3, Agfa omówi, w jaki sposób jej najnowsze innowacje w zakresie technologii, organizacji pracy, automatyzacji procesów i płyt offsetowych, w połączeniu z wyjątkową ofertą usługową, zapewniają przewagę konkurencyjną, która pozwala drukarniom i przetwórcom na obniżenie kosztów i bardziej efektywną pracę.
„Ponieważ segment opakowań z roku na rok odnotowuje wzrosty, przed drukarniami offsetowymi i przetwórcami otwierają się znaczne możliwości rozszerzenia działalności dzięki zrównoważonym i redukującym koszty rozwiązaniom firmy Agfa” – komentuje Joan Vermeersch, wiceprezes ds. marketingu i technologii. „Agfa Value Conference jest pierwszym z serii wydarzeń skoncentrowanych specjalnie na tym ekscytującym rynku, gdyż staramy się dostarczać praktycznych wiadomości i inspirujących pomysłów, które pomogą przedsiębiorstwom poprawić wynik finansowy, jednocześnie dostarczając najwyższej jakości produkty drukowane.”
Źródło: Agfa