poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Vario Press Ltd dodaje Fujifilm Acuity Prime do swojego portfolio

- Reklama -spot_imgspot_img

Brytyjska agencja poligraficzna i marketingowa odnotowała wzrost prędkości produkcji po inwestycji w nową maszynę Acuity Prime. Vario Press z siedzibą w Slough, Berkshire, jest agencją marketingową założoną w 1970 roku. Dzięki bogatej wiedzy i doświadczeniu w produkcji druku, firma oferuje grafikę wystawienniczą, a także markowe pakiety upominkowe. 45 pracowników firmy dostarcza szeroką gamę zastosowań w zakresie druku offsetowego i cyfrowego, świadcząc usługi projektowania, wysyłki i montażu.

W czerwcu 2022 roku, chcąc zwiększyć prędkość produkcji wysokiej jakości produktów, firma zainwestowała w nową drukarkę Fujifilm Acuity Prime z płaskim stołem. Nowa drukarka, będąca już integralną częścią portfolio produkcyjnego, służy do produkcji szeregu zastosowań na takich podłożach, jak perspex, correx, plastik, tektura, papier i aluminium.

„Od 12 lat używamy maszyn Acuity, a obecnie, dzięki tej inwestycji, mamy już trzy z pracujące w zespole” – mówi David Clarke, dyrektor zarządzający w Vario Press. „Przez te 12 lat nie miałem ani jednej skargi na jakość. Teraz, zachowując tę jakość, Acuity Prime oferuje ulepszenia w stosunku do poprzednich modeli w trzech kluczowych obszarach. Maszyna jest dwa do trzech razy szybsza, zużywa mniej atramentu, a system podsysu jest podzielony na sekcje, co pozwala na większą wszechstronność w produkcji i ostatecznie większą przepustowość”.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań