czwartek, 13 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Rośnie zainteresowanie rozwiązaniem Equipment-as-a-Service proponowanym przez firmę Heidelberg

- Reklama -spot_imgspot_img

Cena za wydrukowany arkusz jest w centrum uwagi: Heidelberg wraz ze spółkami Munich Re Group, kontynuuje z powodzeniem ekspansję cyfrowego modelu biznesowego Equipment-as-a-Service (EaaS) w ramach strategicznego partnerstwa. W tym modelu klient płaci wyłącznie za produktywną wydajność przemysłową, tj. za liczbę zadrukowanych arkuszy.

Cena obejmuje oprogramowanie, wszystkie niezbędne materiały eksploatacyjne i serwis. Producent opakowań WEIG Packaging GmbH & Co. KG zawarł kolejną umowę abonamentową w ramach współpracy na początku 2023 roku w celu rozwoju swojej działalności.

Podejście subskrypcyjne oferuje firmom poligraficznym atrakcyjne finansowanie oparte na użytkowaniu. Jednocześnie oferta pomaga użytkownikom usprawnić procesy i zwiększyć produktywność. Osiąga się to poprzez znaczną poprawę wydajności w zakresie czasu konfiguracji, szybkości drukowania i redukcji odpadów.

Klienci korzystają z zautomatyzowanej dostawy materiałów eksploatacyjnych i zoptymalizowanej organizacji logistycznej. W szczególności te atrakcyjne oferty subskrypcji rozwiązań w zakresie drukowania i pakowania mają na celu dalsze ustanowienie cyfryzacji modeli biznesowych w branży poligraficznej. W ramach „Modelu Subscription Plus” klient nadal otrzymuje wszystkie usługi, takie jak serwis, szkolenia, doradztwo, oprogramowanie i materiały eksploatacyjne, dostarczane za pośrednictwem Vendor Managed Inventory (VMI) firmy HEIDELBERG. Maszyna jest dostarczana w ramach partnerstwa.


SŁUCHAJ PODCASTÓW NIEZBĘDNIK POLIGRAFA


KG, która produkuje około 160 milionów drukowanych arkuszy rocznie w zakładzie w Emskirchen, rozszerza obecnie zastosowanie tego modelu w firmie. Stefan Leonhardt, dyrektor zarządzający WEIG Packaging GmbH & Co. KG, wyjaśnia:

„Zdecydowaliśmy się ponownie skorzystać z modelu subskrypcji firmy HEIDELBERG, ponieważ pozwala nam on elastycznie i wydajnie realizować nasze cele produkcyjne. Uważamy, że doskonałe partnerstwo z firmą HEIDELBERG w zakresie serwisu, konserwacji, konserwacji i dostaw materiałów eksploatacyjnych jest zaletą.”

Od momentu wprowadzenia modeli subskrypcyjnych, HEIDELBERG obserwuje rosnące zainteresowanie klientów.

„Cieszymy się, że możemy wspierać WEIG Packaging GmbH & Co. KG w dalszej optymalizacji ich działalności”, podkreśla dr Ludwin Monz, dyrektor generalny HEIDELBERG.

Ten model umowy jest finansowany w ramach partnerstwa strategicznego. Podstawą współpracy jest wspólne rozszerzenie „Modelu Subscription Plus” firmy HEIDELBERG. Relayr i IFS nie tylko wspierają HEIDELBERG w operacyjnym wdrożeniu modelu biznesowego EaaS, ale są również odpowiedzialne za finansowanie w tym przypadku. Zaleta: podstawowe usługi, finansowanie i rozwiązania IoT są dostarczane z jednego źródła.

Relayr i IFS wdrażają model EaaS w praktyce, wykorzystując technologię IoT do integracji danych maszynowych HEIDLBERG w połączeniu z finansowaniem i zarządzaniem aktywami operacyjnymi.

„Jesteśmy przekonani o korzyściach płynących z modeli biznesowych Equipment-as-a-Service, szczególnie dla przemysłu wytwórczego. Działające na arenie międzynarodowej średnie przedsiębiorstwa są głównym filarem niemieckiej gospodarki. Jesteśmy dobrze przygotowani, aby pomóc w kształtowaniu cyfryzacji tego ważnego sektora dzięki przyszłościowym modelom biznesowym, takim jak Equipment-as-a-Service. Partnerstwa międzybranżowe, które łączą różne obszary biznesowe, mają kluczowe znaczenie dla konkurencyjności Niemiec, jako lokalizacji technologicznej – wyjaśnia Jessica Poliner, dyrektor generalny relayr.

Źródło: Heidelberg


ZAGLĄDAJ DO NASZEGO KANAŁU NA YOU TUBE



Prenumeruj Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Cyfrowa produkcja etykiet z Krakowa 

Firma COPYSHOP z siedzibą w Krakowie to miejsce, w którym realizowane są wysokiej jakości wydruki. Nieprzerwanie od 2009 roku CS obsługuje zarówno klientów indywidualnych,...

Xerox wprowadza dwie nowe maszyny do druku cyfrowego do ekosystemu produkcyjnego

Firma Xerox (NASDAQ: XRX) ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek nowej serii Xerox® Proficio™ Production Series podczas targów PRINTING United Expo, corocznego wydarzenia branży druku produkcyjnego, wraz...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Podcast nr 166: Made in...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań