To nie są wszystkie sprawy, które wymagają skoordynowanych działań reprezentantów naszej branży. Już jednak powaga wymienionych powyżej dobitnie pokazuje, jak bardzo potrzebujemy współdziałania i koordynacji, by dalej prężnie się rozwijać i odnosić sukcesy. Wydanie łączne ósmej i dziewiątej edycji raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” dowodzi determinacji środowiska do jakościowej zmiany i współpracy.
Tak jak zmienia się nasze otoczenie, musi zmieniać się również samo wydawnictwo. Od tego roku wprowadzamy nowe zasady dostępu do raportu dla firm zrzeszonych w samorządzie gospodarczym i poprawiamy jakość wersji cyfrowej. Rozpoczynamy pracę nad zmianą ankiet do następnego, dziesiątego wydania. Chętnie skorzystamy również z Państwa rad, konsultacji i sugestii, by nasz projekt gwarantował najwyższy poziom profesjonalizmu i wiedzy. Życzę nam wszystkim, aby tegoroczne połączone ósme i dziewiąte wydanie raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” spełniło pokładane w nim oczekiwania.
Raport jest do kupienia w biurze Polskiej Izby Druku. Jest to po raz pierwszy zastosowane rozwiązanie, w którym Raport jest odpłatny.
Źródło: Polska Izba Druku