10 grudnia firma Heidelberg Polska zaprosiła po raz drugi przedstawicieli drukarń, do udziału w wydarzeniu, które już w pierwszej edycji zdobyło serca uczestników. NEXT GENERATION 2024.
Istotą tego wydarzenia są wyzwania stojące przed nami wszystkimi, to jest przygotowanie kolejnego pokolenia do przejęcia i kontynuowania dalej biznesu, jakim dla wielu osób jest prowadzenie drukarni.
Sukcesja jest tematem, który spędza sen z powiek właścicielom drukarni. Umiejętność przekazania prowadzenia biznesu to także wiedza, to temat, który warto poznać i przygotować się.
Gości wydarzenia przywitał Łukasz Żarnecki i Wojciech Mataczyński z Heidelberg Polska. Pierwszymi prelegentkami były dr. Adrianna Lewandowska – Prezes i Założyciel Instytutu Biznesu Rodzinnego – autorka metodologii Diamentu Sukcesyjnego©. Autorka licznych publikacji w tematyce zarządzania strategicznego i zarządzania firmami rodzinnymi, redaktor naczelny magazynu Family Business. Felietonistka w Business Insider, InnPoland, Forbes, Komentator w TVN24, TVN, Polsat, TokFM, w obszarze strategii sukcesyjnych firm rodzinnych oraz Sylwia Kowalenko – Ekspert Instytutu Biznesu Rodzinnego, psycholog, terapeuta systemowy, certyfikowany trener Mocnych Stron Genius Formula, mediator rodzinny, prawnik. Prowadzi prywatną praktykę od prawie 10 lat. Zajmuje się odkrywaniem ludzkich talentów, wartości i marzeń.






Panie wprowadziły wszystkich w obszar tematu sukcesji. Mega inspirująco i interesująco…