spot_imgspot_img

Next Generation 2024. Autonomiczność

- Reklama -

Robert Wieczorek rozpoczął kolejną grupę prezentacji podczas NEXT GENERATION 2024 przygotowanego wydarzenia przez firmę Heidelberg Polska.

Robert Wieczorek dokładnie zaprezentował, jak ewaluowała technologia dookoła nas. Nie tylko w odniesieniu bezpośrednio do tematu drukowania, ale także w obszarze komunikacji. Przypomniał również to, co wydarzyło się w ostatnich edycja targów drupa.

Ostatnia edycja targów drupa pokazała, jak bardzo to wszystko co związane jest bezpośrednio nie tylko z zarządzaniem bezpośrednio maszyną drukującą, ale tym, co jest związane z zarządzaniem całego środowiska … także dookoła maszyny drukującej.

Robert Wieczorek

Ingerencja operatora maszyny drukującej została ograniczona do minimum tak, by można było skupić się na całości tematu drukowania, ale nie poszczególne operacje, ponieważ dzisiaj produkcja i zlecenie wędruje na maszynę drukującą gdzie praktycznie wszystko jest już zaplanowane i skonfigurowane. Automatycznie, a właściwie autonomicznie.

Zmiana zlecenia w locie, bez potrzeby ingerencji operatora, choć jak Robert Wieczorek powiedział, decyzję ostateczną podejmuje operator. Jeżeli jest jakakolwiek zmiana – która do tej pory nie była uwzględniona w oprogramowaniu, to jego poprawka wędruje do chmury… i poprawka zostaje zapamiętana. Sztuczna inteligencja (AI) – poszukiwanie zawiłości i oczywiście rozwiązywanie problemów… więcej? Już niedługo w naszym podcaście NIEZBĘDNIK POLIGRAFA.


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Pierwsza ankieta w roku 2025 dotyczy przede wszystkim tego, co sądzicie o najbliższych miesiącach.
Jakie będą dla poligrafii?

Jaki będzie rok 2025 dla poligrafii?

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio