W dużym skrócie o kolejnych prezentacjach, w skrócie, bo wszystko dzieje się z taką prędkością, że nie nadążamy ze wszystkim. Kolejna prezentacja odbyła się online z tytułem „Power of Sustainable Printing” – poprowadziła ją dr Nikola Juhasz, firma Sun Chemical. Nieco ekologii i wyzwań stających przed producentami farb.
Tuż po prezentacji firmy Sun Chemical, na scenie pojawił się Kamil Wyszkowski, reprezentujący firmę UN Global Compact z tematem „W obiegu zamkniętym”. Z jednej strony jest to slogan, który pojawia się dość często w materiałach promocyjnych wielu firm. Z czym należy kojarzyć gospodarkę w obiegu zamkniętym? O czy mówimy – wspominając, że sami niszczymy Ziemię? To niezwykle ciekawa prezentacja.
Kolejną prezentację „Packaging Production Volumes in a Changing World – the Heidelberg view”, poprowadził Andreas Lang z firmy Heidelberg. Wizja firmy Heidelberg w zmieniającym się świecie, przyszłość, przemysł, poligrafia… wszystko jest możliwe dokładnie dzisiaj analizować. Współczesne maszyny są podłączone dzięki najnowszym technologiom w ogólnoświatowy system informatyczny (chmura). Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji można dzisiaj dokładnie analizować wszystkie zmiany związane z produkcją na całym świecie.
Łatwo odpowiedzieć sobie na pytania, która z części branży – dziełowa, akcydensowa, opakowaniowa czy produkcja etykietowa – jest w danym momencie, tą posiadającą najwyższą dynamikę rozwoju. Podłączenie do DATA powoduje, że dane te dokładnie mogą pomóc nie tylko w obszarze analizy, ale także wprowadzają każdą organizację w inny, wyższy model zarządzania i uzyskiwania lepszych wyników biznesowych… więcej na ten temat już w styczniowym wydaniu czasopisma Świat Poligrafii Professional.