- Reklama -spot_imgspot_img

Etykiety Coca-Coli ze „Star Wars” – przełom w identyfikacji marketingowej

- Reklama -

Wraz z premierą najnowszego filmu z serii „Star Wars” w Singapurze, miała miejsce premiera unikalnych butelek Coca-Coli. Podświetlany diodami OLED miecz świetlny to nie wszystko. Na uwagę zasługuje również jakość wykonania etykiety. Aby osiągnąć jak najlepiej dopasowany materiał na butelce, producentom zaleca się skorzystanie z etykiet butelkowych shrink sleeve, czyli etykiet termokurczliwych.

Nie bez powodu „Star Wars Singapore” to jedno z najczęściej ostatnio wyszukiwanych haseł. Na premierę najnowszego filmu w uniwersum Gwiezdnych Wojen Coca-Cola zaproponowała butelki z nowoczesnymi etykietami, które po dotknięciu świecą się przez 5 sekund.

Nowe „Gwiezdne Wojny”, nowe etykiety na butelki Coca-Cola | Singapurski oddział międzynarodowego konsorcjum Coca-Cola udostępnił w sprzedaży wyjątkowe półlitrowe butelki z nietypowymi etykietami. To, co najbardziej przyciąga uwagę, to efekt zawdzięczany diodom OLED. Butelki zostały ozdobione dwiema wersjami etykiet, przedstawiającymi postacie dzierżące miecze świetlne w kolorze niebieskim i czerwonym. W zależności od własnych upodobań związanych z fabułą filmu można więc stanąć po jasnej bądź ciemnej stronie mocy, wybierając odpowiednią butelkę napoju.

Warto zobaczyć!

Nowe butelki Coca-Coli posiadają właściwie tylko jeden mankament – limitowana edycja etykiet dotyczy wyłącznie 8000 egzemplarzy, które dostępne są tylko w Singapurze. Pomimo tego warto uważniej przyjrzeć się butelkom z etykietami shrink sleeve, wyposażonymi w nowoczesną technologię oświetleniową.

Etykiety na butelkach Coca-Cola w wersji „Star Wars” – sposób działania | Postacie znajdujące się na etykietach butelek trzymają w dłoniach miecze świetlne. Na uwagę zasługuje bardzo wysoka jakość wykonania opakowania, ale nie tylko ona świadczy o ich przełomowości. Po delikatnym naciśnięciu etykiety butelki w jednym miejscu miecz podświetla się bardzo realistycznie! Zarówno według producenta, jak i recenzji pierwszych użytkowników czas podświetlenia miecza świetlnego na etykietach Coca-Cola wynosi aż 5 sekund.

Efekt podświetlonych mieczy jest wynikiem specjalnego opracowania etykiet, składających się z cienkich diod typu OLED oraz umieszczenia pod nimi równie cienkiej baterii. Jest ona bardzo wytrzymała – pozwala na wzbudzenie oświetlenia w mieczu aż 500 razy. Ciągłość podświetlenia po naciśnięciu ukrytego przycisku osiągnięto dzięki zastosowaniu mikroskopijnego otwartego obwodu elektrycznego. Chociaż ten unikatowy produkt dostępny jest tylko w edycji limitowanej w Singapurze, to entuzjaści „Gwiezdnych Wojen” zapłacą tam za specjalną butelkę dokładnie tyle samo, co za zwykłą półlitrową butelkę Coca-Coli!..

Źródło i więcej na: Unilogo


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Strefa - TWOJE PREMIUM - powstaje dla Ciebie. My posiadamy swoją wizję tego obszaru, ale najważniejsze jest dla nas to, czego Ty oczekujesz. Pomóż nam w realizacji tego projektu. Chętnie poznamy Twoje potrzeby!

PYTANIE: Jakie grupy tematów chcesz, by zawierała STREFA - TWOJE PREMIUM?

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma. 

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus