Wraz z premierą najnowszego filmu z serii „Star Wars” w Singapurze, miała miejsce premiera unikalnych butelek Coca-Coli. Podświetlany diodami OLED miecz świetlny to nie wszystko. Na uwagę zasługuje również jakość wykonania etykiety. Aby osiągnąć jak najlepiej dopasowany materiał na butelce, producentom zaleca się skorzystanie z etykiet butelkowych shrink sleeve, czyli etykiet termokurczliwych.
Nie bez powodu „Star Wars Singapore” to jedno z najczęściej ostatnio wyszukiwanych haseł. Na premierę najnowszego filmu w uniwersum Gwiezdnych Wojen Coca-Cola zaproponowała butelki z nowoczesnymi etykietami, które po dotknięciu świecą się przez 5 sekund.
Nowe „Gwiezdne Wojny”, nowe etykiety na butelki Coca-Cola | Singapurski oddział międzynarodowego konsorcjum Coca-Cola udostępnił w sprzedaży wyjątkowe półlitrowe butelki z nietypowymi etykietami. To, co najbardziej przyciąga uwagę, to efekt zawdzięczany diodom OLED. Butelki zostały ozdobione dwiema wersjami etykiet, przedstawiającymi postacie dzierżące miecze świetlne w kolorze niebieskim i czerwonym. W zależności od własnych upodobań związanych z fabułą filmu można więc stanąć po jasnej bądź ciemnej stronie mocy, wybierając odpowiednią butelkę napoju.
Nowe butelki Coca-Coli posiadają właściwie tylko jeden mankament – limitowana edycja etykiet dotyczy wyłącznie 8000 egzemplarzy, które dostępne są tylko w Singapurze. Pomimo tego warto uważniej przyjrzeć się butelkom z etykietami shrink sleeve, wyposażonymi w nowoczesną technologię oświetleniową.
Etykiety na butelkach Coca-Cola w wersji „Star Wars” – sposób działania | Postacie znajdujące się na etykietach butelek trzymają w dłoniach miecze świetlne. Na uwagę zasługuje bardzo wysoka jakość wykonania opakowania, ale nie tylko ona świadczy o ich przełomowości. Po delikatnym naciśnięciu etykiety butelki w jednym miejscu miecz podświetla się bardzo realistycznie! Zarówno według producenta, jak i recenzji pierwszych użytkowników czas podświetlenia miecza świetlnego na etykietach Coca-Cola wynosi aż 5 sekund.
Efekt podświetlonych mieczy jest wynikiem specjalnego opracowania etykiet, składających się z cienkich diod typu OLED oraz umieszczenia pod nimi równie cienkiej baterii. Jest ona bardzo wytrzymała – pozwala na wzbudzenie oświetlenia w mieczu aż 500 razy. Ciągłość podświetlenia po naciśnięciu ukrytego przycisku osiągnięto dzięki zastosowaniu mikroskopijnego otwartego obwodu elektrycznego. Chociaż ten unikatowy produkt dostępny jest tylko w edycji limitowanej w Singapurze, to entuzjaści „Gwiezdnych Wojen” zapłacą tam za specjalną butelkę dokładnie tyle samo, co za zwykłą półlitrową butelkę Coca-Coli!..
Źródło i więcej na: Unilogo