Pierwszy z nich to szybki czas reakcji w przypadku wystąpienia problemów: naprawa, dostawa części zamiennych, zdalna pomoc technika i diagnostyka poprzez łącze internetowe. Jednak równie ważne – zdaniem Koenig & Bauer – są działania prewencyjne, obejmujące systematyczne przeglądy maszyn, ich kalibrację oraz szkolenie i podnoszenie kwalifikacji personelu. Aby usprawnić komunikację z klientami, firma wprowadziła też szereg usług sieciowych, bazujących na narzędziach software’owych. Pozwalają one utrzymać bieżący kontakt z operatorami oraz osobami nadzorującymi proces produkcji, uzyskać zdalny wgląd w pracę maszyny (poprzez usługę Visual PressSupport) oraz – na podstawie danych produkcyjnych – przygotować analizę poprawy wydajności.
Po zakończeniu części prezentacyjnej dziennikarze mieli możliwość zwiedzić jedno z trzech Centrów Kompetencyjnych (poświęcone produkcji opakowań) uruchomionych przez firmę Koenig & Bauer w Radebeul. Pozostałe dwa dedykowane są produkcji akcydensowej oraz etykietowej, będąc – jak podkreślał oprowadzający przedstawicieli prasy branżowej Paweł Krasowski, Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) – miejscem nie tylko prezentacji, ale i wszechstronnych testów, często mających kluczowe znaczenie przy podejmowaniu finalnych decyzji zakupowych. Ostatnim punktem spotkania było zwiedzanie hali montażowej, w której budowane są modele z serii Rapida.
Jan Korenc podsumowuje: „Dziękujemy przedstawicielom prasy branżowej z Polski, Czech i Słowacji za przyjęcie zaproszenia do Radebeul. Cieszymy się, że mogliśmy podzielić się z nimi naszymi osiągnięciami z minionej dekady, odnoszone w regionie CEE. Chcemy przy tym zapewnić, że będziemy dalej rozwijać nasze portfolio, rozszerzać kompleksową ofertę dla klientów, usprawniać poziom współpracy i udoskonalać platformę usług serwisowych. Zgodnie z korporacyjnym mottem „Exceeding Print”, chcemy być partnerem na miarę 21. wieku dla przedsiębiorstw poligraficznych reprezentujących różne segmenty rynkowe”.
Źródło: Koenig & Bauer