spot_imgspot_img

Weź udział w Antalis Creative Power Awards

- Reklama -

Antalis we współpracy z marką Brand Identity, prestiżową platformą do projektowania graficznego, zaprasza twórców z całego świata do zgłaszania swoich najbardziej kreatywnych i zrównoważonych środowiskowo projektów wykonanych z produktów dystrybuowanych przez Antalis.

Graficy, agencje kreatywne, drukarnie czy właściciele marek mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty w 4 głównych kategoriach: raporty i publikacje, korespondencja i zaproszenia, opakowania i produkty promocyjne, identyfikacja marki i produkty papiernicze.

Kreatywność i zrównoważony rozwój w sercu Antalis Creative Power Awards

Będąc prawdziwą wizytówką kreatywnego myślenia i ekologicznego podejścia, Antalis Creative Power Awards, ma na celu połączenie trendów w projektowaniu graficznym oraz zaangażowania projektów z całej Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Podczas konkursu Antalis Creative Power Awards zostanie przyjęty każdy projekt wykonany z wykorzystaniem przynajmniej jednej z oferowanych przez Antalis marek papieru (Olin Design, Olin Origins, Keaykolour, Nautilus, Cocoon itp.), który jest wspierany przez czołowych dostawców, takich jak Arjowiggins.

Jury, składające się z głównych graczy na światowej arenie druku i projektowania graficznego, wybierze następnie najbardziej kreatywne i inspiracyjne prace. Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 maja 2022.

Kategorie konkursowe są następujące: 

  1. Raporty i publikacje: raporty roczne, raporty CSR, książki artystyczne, lookbooki, katalogi itp.
  2. Korespondencja i zaproszenia: informacje prasowe, zaproszenia, pocztówki, ulotki, zawiadomienia o ślubie
  3. Opakowania i produkty promocyjne: pudełka na prezenty, plakaty, pudełka składane, torby na zakupy itp.
  4. Identyfikacja marki i produkty papiernicze: artykuły papiernicze biznesowe, tożsamość marki, menu, notebooki

Zwycięzcy tych kategorii otrzymają statuetkę Tailor-made Award stworzoną przez znaną francuską projektantkę Maud Vantours oraz zostaną zaproszeni na uroczystą kolację w najlepszej restauracji w swoim kraju.

Nagrody specjalne zostaną przyznane w kategoriach: 

  1. Design for Good: W tej kategorii zostaną nagrodzone projekty aktywistyczne oraz projekty wspierające sprawy środowiskowe i społeczne.
  2. Historia papieru: W tej kategorii Antalis zaprasza uczestników do zaprezentowania potęgi papieru w ramach kampanii komunikacyjnej, dzieląc się inspiracyjną historią swojego projektu, strategii rozwoju marki lub dedykowanej kampanii komunikacyjnej.
  3. Eko-koncepcja: W tym obszarze Antalis pragnie wyróżnić kreatywne produkcje wykonane z papierów ekologicznych, zrealizowanych w sposób odpowiedzialny środowiskowo.
  4. Print Excellence: ta specjalna nagroda zostanie przyznana za projekty, które uzyskają najwyższą ocenę techniczną dotyczącą druku, sposobu uszlachetnienia produktu, elementów produkcyjnych.

Zwycięzcy nagród specjalnych wygrają wycieczkę do legendarnej papierni Arjowiggins Stoneywood w Szkocji i odkryją miejsce, w którym produkowana jest najbardziej zróżnicowana na świecie kolekcja papierów ozdobnych.

Wszyscy zwycięzcy zostaną ogłoszeni we wrześniu 2022 roku i otrzymają nagrodę Tailor-made Award stworzoną przez znaną francuską projektantkę Maud Vantours. Oprócz tego w kanałach partnerów konkursu odbędą się relacje, w tym wywiady z laureatami oraz artykuły merytoryczne.

W specjalnie wydanym magazynie Antalis Creative Power Awards (15 000 egzemplarzy), zostanie opublikowanych 50 najlepszych prac konkursu.

Wszystkie zgłoszenia można przesyłać online na stronie WWW od teraz do 31 maja 2022 r.

Partnerami konkursu w Polsce są: Wydawnictwo PRESS, Wydawca BRIEF.pl, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej https://stgu.pl, Magazyn GRAFMAG, Wydawca Świat Poligrafii Professional, Szkoła School of Form.

O firmie Antalis | Antalis jest częścią grupy Kokusai Pulp & Paper, światowego lidera w dystrybucji papieru, opakowań i komunikacji wizualnej z siedzibą w Japonii i notowanej na giełdzie w Tokio (ISIN JP3293350009) z obrotem 545 miliardów JPY* w 2021 r. W Europie i Ameryce Łacińskiej Antalis jest wiodącym dystrybutorem B2B produktów i usług w zakresie papieru i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji nośników komunikacji wizualnej. Z siedzibą w Paryżu (Francja), Antalis działa w 30 krajach, obsługując ponad 100 000 klientów z zespołem 3800 pracowników i przełomowymi rozwiązaniami e-commerce. Nasze 93 centra dystrybucyjne, skoncentrowane na odpowiedzialności ekologicznej, świadczą usługi na światowym poziomie.

Źródło i więcej informacji na Antalis.pl

Zapraszamy do udziału w kolejnej ankiecie.
W tej pytamy Was o temat, który wydaje się jednym z ważniejszych.

Czy Twoi partnerzy technologiczni gotowi są do współpracy we wdrożeniach i optymalizacji technologicznej (Industry 4.0, 5.0 IoT, AI)?

Podsumowanie, jak zawsze na łamach czasopisma lub/i na łamach serwisu WWW.
Bardzo dziękujemy za poświęcony przez Was czas.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio