poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Stora Enso: planowany wynik lepszy niż zakładano

- Reklama -spot_imgspot_img

Stora Enso poinformowała, że wedle ocen jej kierownictwa wcześniej zakładany zysk operacyjny EBIT za 2022 rok zostanie przekroczony. Wobec powyższego, założenia koncernu będą uwzględniać w prognozach całorocznych rezultat wyższy niż 1,528 mln euro, osiągnięte w 2021 r. We wcześniejszych komunikatach o wynikach finansowych Stora Enso anonsowała zysk operacyjny EBIT za 2022 r. na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego.

Jak podkreśla firma, w roku 2022 wszystkie kluczowe dla niej rynki są w bardzo dobrej sytuacji; poprawia się także ich przejrzystość oraz możliwość prognozowania wyników za cały rok. Wysoki popyt i dobre wyniki sprzedaży nordycki koncern odnotowuje we wszystkich sześciu dywizjach i obszarach geograficznych, na których są one obecne.

Stora Enso podaje, że każda z nich jest obecnie w pełni obłożona zamówieniami, a w przypadku wielu kategorii produktowych firma zauważa ścisłą równowagę podażowo-popytową. Nordycki koncern dodaje, że drugi kwartał br. rozpoczął się od wysokich cen sprzedaży, co pozwoliło złagodzić presję inflacyjną. 22 lipca br. zostaną opublikowane wyniki Stora Enso za 2. kwartał br. i za pierwsze półrocze 2022.

Źródło: Stora Enso


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań