poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Robotic Competence Day – KUKA i Tadepack. Paweł Szarubka o dotacjach

- Reklama -spot_imgspot_img

Bez wątpienia nowe technologie wymagają dobrze przemyślanego inwestowania. Podczas RCD Paweł Szarubka, dyrektor w firmie Integrator Systemów Poligraficznych zaprezentował możliwości, jakie otwierają się przed firmami z branży poligraficznej w najbliższych transzach dotacyjnych, z których pierwsze będą dostępne już za kilka tygodni.

Są to potężne środki, bo 770 mld PLN, z których praktycznie można uzyskać do 70% dofinansowania na projekty związane z automatyzacją i robotyzacją w drukarniach. Możliwości takie istnieją także dla województwa mazowieckiego, które do tej pory było trochę ograniczane pod tym względem. Realnie od 7 do 8 mld PLN są już dzisiaj dostępne do wykorzystania.

Paweł Szarubka

Program NOWOCZESNA GOSPODARKA… więcej o tym wszystkim w naszym podcaście, który już dla Was przygotowaliśmy.

Całość prezentacji odbyło się podczas Robotic Competence Day – przygotowany przez firmy KUKA i Tadepack w Tychach, centrum firmy KUKA.


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań