spot_imgspot_img

Reorganizacja zarządzania w Koenig & Bauer Digital & Webfed

- Reklama -

Trzyosobowy zespół zarządzający kontynuuje reorganizację portfolio produktów w segmencie Digital & Webfed. Ze skutkiem od 1 czerwca 2024 r. firma Koenig & Bauer Digital & Webfed AG & Co. KG ogłosiła zmiany na szczeblach zarządzających. Philipp Zimmermann zastąpi Christopha Müllera na stanowisku CEO Digital & Webfed i będzie odpowiedzialny za ogólne zarządzanie segmentem, sprzedaż i zarządzanie produktami. U jego boku Markus Dörr przejmie odpowiedzialność za obszary handlowe jako CFO. Markus Dörr był wcześniej odpowiedzialny za finanse spółki zależnej Koenig & Bauer Industrial. Jako CTO, Thomas Potzkai będzie nadal odpowiedzialny za technologię i usługi.

Krok ten pozwala koncernowi konsekwentnie dostosowywać swoją strukturę zarządzania do wymogów rynkowych i wzmocnić niezależność segmentów.

Aby zaradzić utrzymującej się sytuacji przynoszącej straty w segmencie Digital & Webfed firma Koenig & Bauer w ramach programu „Spotlight” ogłosiła na początku maja 2024 r. program reorganizacji „D&W 2.0”. Program koncentruje się na działaniach organizacyjnych, strukturalnych i operacyjnych mających na celu zabezpieczenie możliwości generowania zysków na rozwijających się rynkach opakowań giętkich, druku cyfrowego i tektury falistej. Programem „D&W 2.0” kieruje dr Andreas Pleßke, Prezes Zarządu firmy Koenig & Bauer.

Dzięki temu programowi koncern odzwierciedla również rozwój obecnego portfolio produktów segmentu Digital & Webfed na poziomie zarządzania. W ostatnich latach obok kompleksowej działalności usługowej – także dla zainstalowanej bazy maszyn do druku gazet – nacisk został przeniesiony na maszyny do druku inkjetowego, fleksograficzne CI i do zadruku tektury falistej.

Ujednolicenie i dalszy rozwój struktur zarządzania wyznaczą kurs na przyszłą rentowność, umożliwiając firmie Koenig & Bauer Digital & Webfed autonomiczne działanie na rynkach i bardziej elastyczne reagowanie na konkretne wydarzenia. Krok ten toruje również drogę do transformacji pokoleniowej.

Pełniąc funkcję odpowiedzialnego Członka Zarządu Koenig & Bauer AG, Christoph Müller będzie w coraz większym stopniu koncentrować się na budowanej przez dziesięciolecia sieci tak, aby dalej rozwijać technologie i partnerstwa w obszarze druku cyfrowego.

Źródło: Koenig & Bauer


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Wydaje się, że jednym z najważniejszych zadań jest ochrona marki. Czy drukarnia wykorzystuje i oferuje rozwiązania pomagające klientom chronić swoje produkty?

Jak ważna jest ochrona produktu i marki?

Czy stosujesz rozwiązania stosowane w produkcji poligraficznej do zabezpieczania finalnego produktu (ukryte kody itd.)?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging