spot_imgspot_img

Puszka wykonana w 95% z papieru, istotne uzupełnienie asortymentu EnviroCan® Paper Bottom.

- Reklama -

Sonoco zawsze starało się zwiększać zawartość papieru w swoich opakowaniach, aby zoptymalizować możliwość recyklingu. Ostatnio firma przyczyniła się do wprowadzenia puszek z papieru nadającego się do recyklingu dla produktów kawowych Nestlé.

Nowe puszka-korpus ma innowacyjną wersję w 95% papierową, nadającą się do recyklingu. To bardziej zrównoważone rozwiązanie zastępuje konwencjonalne metalowe dno dnem na bazie włókien, dzięki czemu całe puszka-korpus jest w pełni nadające się do recyklingu w gospodarstwach domowych w Wielkiej Brytanii i Europie kontynentalnej.

Co więcej, puszka z papieru nadającego się do recyklingu nie tylko oferuje praktyczne korzyści, takie jak lekka konstrukcja ułatwiająca obsługę i transport, ale także odgrywa kluczową rolę w ochronie produktu, mając jednocześnie ten sam poziom wysokich właściwości barierowych, co tradycyjna puszka z metalowym końcem. To innowacyjne rozwiązanie opakowaniowe wnosi pozytywny wkład w redukcję odpadów opakowaniowych, a także zapewnia ten sam poziom trwałości i funkcjonalności, co tradycyjne opakowanie.

Co ważniejsze, nowe opakowanie nadaje się do recyklingu. Nowa puszka papierowa spełnia brytyjskie przepisy dotyczące opakowań i nadaje się do recyklingu w istniejących systemach w Wielkiej Brytanii.

Firma Sonoco z dumą wprowadziła puszkę z 95% papieru, znaczący dodatek do asortymentu EnviroCan® Paper Bottom. To innowacyjne rozwiązanie opakowaniowe zostało zaprojektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju, wykorzystując 95% zawartości papieru, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na przyjazne dla środowiska alternatywy.

Asortyment EnviroCan® Paper Bottom odzwierciedla nasze zaangażowanie w redukcję wpływu na środowisko poprzez oferowanie opakowań, które nie tylko w dużym stopniu nadają się do recyklingu, ale także minimalizują użycie plastiku. Integrując więcej papieru w naszych puszkach, podejmujemy znaczący krok w kierunku wspierania celów zrównoważonego rozwoju naszych klientów i przyczyniania się do bardziej zrównoważonej przyszłości.

Źródło: Sonoco


Prenumeruj newsletter Świat Poligrafii Professional
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

ANKIETA

Wydaje się, że jednym z najważniejszych zadań jest ochrona marki. Czy drukarnia wykorzystuje i oferuje rozwiązania pomagające klientom chronić swoje produkty?

Jak ważna jest ochrona produktu i marki?

Czy stosujesz rozwiązania stosowane w produkcji poligraficznej do zabezpieczania finalnego produktu (ukryte kody itd.)?

Dziękujemy za Twój czas! Pozostań z nami w kontakcie. Jeżeli chcesz by przygotować ANKIETĘ dla Ciebie, odezwij się na adres e-mail naszego  redaktora.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

Atrium Centrum Ploterowe

Stowarzyszenie Natureef

Ecco Plus

Drukarnia CDM Packaging