poniedziałek, 17 listopada, 2025
- Reklama -spot_imgspot_img

Print Software podpisał umowę partnerską z Laidback Solutions AB

- Reklama -spot_imgspot_img

Print Software, firma specjalizującą się we wdrażaniu systemów informatycznych dla poligrafii, ogłosiła dziś partnerstwo z firmą Laidback Solutions AB w zakresie dystrybucji systemu Corbit. Partnerstwo zapewnia potencjalnym klientom Print Software na samodzielne budowanie własnych zautomatyzowanych przepływów prac (ang. workflows), które zapewniają znaczne oszczędności i redukcję ilości reklamacji.

Laidback Solutions od początku swojej działalności koncentruje się na rozwoju oprogramowania dla przemysłu wydawniczego. Pierwszym systemem typu workflow był system Filetrain z którego korzystały także polskie zakłady poligraficzne, w tym największa drukarnia polska internetowa Chroma. Obecnie Laidback wprowadził na rynek nowy system Corbit Workflow, będący następcą Filetraine-a, który wzbogacił go o możliwość wizualnego budowania przepływów prac. Nowe podejście zastosowane w Corbit przyspiesza tworzenie przepływów, ale także zdecydowanie ułatwia ich późniejszą modyfikację i rozwój.

Przykładowy workflow w Corbit

Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisanej umowy. Firma Laidback zapewnia nam szkolenia i ciągłe wsparcie, zaś my będziemy dostarczać zautomatyzowane systemy polskim zakładom poligraficznym. Widzimy ogromne zainteresowanie tym zagadnieniem. — powiedział Bogusław Lichoński, Prezes zarządu Print Software. — Nie ukrywam, że umowę zawarliśmy, gdyż wkrótce rozpoczynamy nasz pierwszy projekt w jednej z polskich drukarń. Automatyzacja procesów to wyzwanie, któremu sprostamy mając takie narzędzie jak Corbit.

O Print Software | Print Software jest firmą specjalizującą się we wdrażaniu systemów informatycznych dla poligrafii. Do osiągnięć należą udane wdrożenia systemu ERP/MIS w zakładach poligraficznych o różnych profilach. Ponadto firma wdraża także systemy inspekcji plików, druku i Braille’a. Wspomaga działy konstrukcyjne i graficzne. Dostarcza nowoczesne rozwiązania web2print. Tworzy na zamówienie automatyczne przepływy prac (ang. workflows) zawierające automatyczną korektę plików PDF i zarządzanie kolorem.

O Laidback | Laidback Solutions został założony w 2002 roku i od początku koncentruje się na rozwoju oprogramowania dla przemysłu wydawniczego. Jest to możliwe głównie dzięki naszym produktom, które są zaprojektowane tak, aby były bardzo wydajne i jednocześnie elastyczne w użyciu. Jesteśmy głęboko przekonani, że systemy muszą wspierać organizację, a nie ją wyznaczać, co można było wielokrotnie zaobserwować.

Większość naszych klientów to wydawnictwa, drukarnie, drukarnie prepress lub inne rodzaje korporacji publikujących w ten czy inny sposób. Obecnie jesteśmy reprezentowani w około dwudziestu krajach poprzez partnerów i resellerów. Posiadamy klientów w sumie w około trzydziestu krajach.

Źródło: Print Software


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

więcej...

Podcast 171. Działanie z pasją… Dorota Kośmider

Nowoczesny serwis firmy zaopatrującej zakłady poligraficzne w materiały takie jak papier czy karton nie ogranicza się wyłącznie do przywiezienia palety papieru na czas. To...

Więcej niż etykiety. Z perspektywy firmy GRAW 

Labelexpo 2025 w Barcelonie pokazało, że rynek etykiet dojrzewa, a granice między drukiem etykietowym i opakowaniowym coraz bardziej się zacierają. Automatyzacja, personalizacja, kontrola jakości...

ANKIETA

Redakcyjnie stawiamy na najwyższy poziom komunikacji.
Chcemy poznać Twoje oczekiwania, by móc spełnić Twoje potrzeby.
W tej ankiecie pytamy po raz drugi o marketing drukarni.

Marketing w drukarni to:

Dziękujemy za Twój czas. Wyniki ankiety przedstawimy na łamach serwisu i czasopisma.
Ta ankieta będzie dostępna do 14 listopada.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

prenumeruj newsletter

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcast nr 170. In czy...

Podcast nr 169. Uwierz w...

Podcast nr 168. Inspekcja? A...

Flexon

GRAFMASZ

Drukarnia KRM Druk

Polska Izba Opakowań